Swap met Winkieflash

Winkieflash maakt altijd van die hele mooie gehaakte mandala’s en ze wilde er zomaar eentje met me swappen! *whoei*
Kijk, deze kreeg ik…

???????????????????????????????
Hij is mooi he! Precies in mijn kleurtjes…

En ik stuurde haar een leren mapje voor haar agenda:

???????????????????????????????
Een etuitje:

???????????????????????????????

En van mijn paps kreeg ik een hele stapel kleine schaartjes, zo schattig! Dus ook maar een schaartje… 😉

???????????????????????????????
Gelukkig was ze er erg blij mee! En ik ook!

???????????????????????????????
Nu nog een mooi plekje zoeken voor de mandala… *blijmee*

14 reacties op “Swap met Winkieflash

  1. Mooi inderdaad erg mooi! Vindt t etuitje weer prachtig. Hoe krijg je die ritsen toch netjes, ik zit er altijd mee te pielen.

  2. Wat een prachtige mandala; daar zul je wel blij mee zijn, Nicole. 🙂
    En Winkieflash vast ook wel met jouw leuke cadeautjes !

  3. That is a beautiful overlay mandala. WinkieFlash is a good little crocheter! I saw the leather book you sent her and it is fabulous. Such a cool idea and neat gift.

  4. Wat een beauty, die mandala! Die past inderdaad echt bij jou! Maar het kan niet anders, of Winkieflash is ook erg blij met de ruil. Die kleine cadeautjes zijn meestal nog leuker dan ÊÊn grote. Of is dat het kind in mij? :mrgreen:

  5. Wow, wat mooi!!! Wat een werk volgens mij, echt prachtig! En jouw boekje is leuk!! Daar zal ze zeker blij mee zijn! Het etuitje is ook superschattig!! Leuke swap hoor! 😉

  6. Pingback: Gehaakte sjaaltjes « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

  7. wat een prachtige mandala, ging even kijken op haar blog en was dat even verschieten, deze dame die zo een prachtige dingen maakt is overleden, mijn deelneming aan haar hele familie
    Micheline

Geef een reactie

