Vogeltje in kooitje

Een tijdje geleden liet Annemarie van Haakidee me een foto zien van een schattig gehaakt vogeltje.
Zo schattig dat ik zei: die wil ik ook een! En een paar dagen later lag vogeltje bij me in de bus.

Maar toen kwam de moeilijkheid… vogeltje zat op een stokje en wilde een vogelkooitje. En laat die ik die nou nergens kunnen vinden…
Tot afgelopen week bij de Xenos.

Kijk eens hoe schattig…

???????????????????????????????

Stokje wit geverfd en voorzien van een vlaggenlijntje. Het moet natuurlijk wel een beetje gezellig zijn voor zo’n vogeltje.

???????????????????????????????

En af en toe zal ik het deurtje even open zetten… dan kan vogeltje er even uit, of Trippel & Trappel op bezoek. Ollie gaat niet passen, denk ik. 😉

20 reacties op “Vogeltje in kooitje

  1. Zeker leuk! Is een idee voor mijn schoonouders, hun echte vogel heeft laatst de geest gegeven. Ga eens op zoek naar patroon 😉

  2. Dat ziet er ontzettend leuk uit! Wil t vogeltje geen vriendje erbij? 😉

  3. Oooooooohhhhh, wat ongelofelijk schattig!!!!!
    Wat een prachtig kooitje ook voor zo een mooi vogeltje. Die heeft alle dagen feest zo!
    Groet van Karien

  4. aaah, superleuk! maar nu wil mijn Haakie ook een kooitje… *zucht* mét een vlaggenlijntje, maar dan in het groen…. *zucht heel diep* en bedankt Nicole 😉

  5. ah wat een schatje! Een tijdje terug hadden ze bij de action ook van die ontzettend leuke kooitjes, heb getwijfeld of ik er eentje zou meenmeen maarja waar moet ik dat nou weer kwijt? dus niet gedaan. Maar als ik dit dan weer zie.. haha

  6. Cute !! Voor een vriendje is het kooitje misschien wat klein, maar binnenkort is het mei, dus wie weet tijd om een eitje uit te broeden ? 😉

  7. zeker erg schatig als je wilt mag je het ook van mij maken of verkoop je het hoor wel

  8. Wat lief!! Ik zag ze inderdaad bij de action niet meer! Maar deze is ook superleuk!! Arme Ollie 😉

  9. wauuuw superlief. zo een vogelkooitje heb ik nog staan dus ik weet wat te doen! heb trouwens net je blog ontdekt en kijk mijn ogen al uit.
    groetjes
    pixie

  10. Goedemorgen,
    Ik heb even rondgekeken op jouw blog. Wat maak jij leuke dingen. Ik ga je volgen hoor.
    Groetjes, Corine
    Wien-art.blogspot.com/Wien-artfabrics.blogspot.com

  11. TOch nog maar even ook hier reageren. Ik vind het een absolute scheet!

Geef een reactie

