Bellenblaas

Bij de Hema zag ik schattige kleine bellenblaasjes (bij de uitdeelkadootjes), die kon ik niet laten staan.
Stom eigenlijk he, helemaal niet nodig, maar toch te leuk (en goedkoop 😉 ) om te weerstaan.

Anyway, ik wilde er wat leuks mee doen. Ik plakte er een Piper & Mooney stickertje op en bevestigde ze aan mijn visitekaartjes.

???????????????????????????????

En toen bedacht ik me dat het eigenlijk Bèèèllenblaas moest zijn. Als in blatende schaapjes.
Ach, wat had ik toch weer een binnenpret.

???????????????????????????????
Volgende keer geen binnenpret-woordspelletjes meer, maar weer een echte gehaakte creatie!
Ook leuk!

8 reacties op “Bellenblaas

  1. wat zijn ze leuk en schattig 😀 en maar een klein detail dat je nog niet weet wat je er aan hebt toch 😉

  2. Nou meid ,daar word je zeker vrolijk van ! , vooral met dit donkere weertje .en de regen .
    Maar leuk zijn de bellenblaasjes ,voor al voor een kindercadeautje .
    Maar ik kijk weer uit naar je volgende gehaakte creatie ,

    Groet Geertje

  3. Pingback: Leren agenda | Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

Geef een reactie

