Have a lollie day!

Voor de buuf die een beetje ziekjes is en van lollies houdt, maakte ik een lolliekaart.
Een kaart met Piper & Mooney met een lollie eraan gemaakt.

En op die kaart staat “Have a lovely day!”. Ik las dat, keek naar de lollie, las het nog een keer, pakte een stift en maakte er wat anders van…

lolliekaart

En op de achterkant, terwijl ik “Beterschap” aan het schrijven was, werd het zomaar ineens “Beterschaap”… lolliekaart1

Soms ben ik per ongeluk best wel grappig. *gniffel*

9 reacties op “Have a lollie day!

  1. Het is een lieve maar ook grappige kaart geworden…….en je buuf zal er best blij mee zijn. Weet jij dat er een behoorlijke reclame van Otto op je blog staat. Ik heb het opgeslagen dus kan het je laten zien, maar misschien heb je wel een dealtje met Otto gemaakt, het zijn mooie badpakken 🙂

  2. Wat een leuk idee!! Daar zal ze gauw van opknappen! Ik zie geen badpakken, jammer hihi! Nee hoor, raar. 🙂

  3. Maar je laat mij weer lachen ,om je missteek .
    Ik had het ook eens met hartelijke groet ,maar schreef hatelijke groet ,dus dat was een beet je tegek ,maar de gene die het kreeg kon er wel om lachen ,gelukkig maar!

    Groet Geertje

Geef een reactie

