Gehaakte sleutelhangerkettingen

Ik wilde voor de vijf dames die afgelopen jaar de meeste berichtjes achterlieten op mijn blog, want wie houdt er nou niet van leuke reacties – en dat mag beloond worden, een verrassinkje maken.

Ik begon met een gehaakte bloem met Nicollieknoop.

gehaaktesleutelhangers1
Maar ja, met alleen een gehaakte bloem kun je ook niet veel.
Dus ik punnikte (met mijn punnikmolentje, gaat supersnel!) sliertjes en maakte er sleutelhangerkettingen van.

gehaaktesleutelhangers

Gehaakte kettingen zou denk ik nóg leuker zijn geweest, maar ja, zoveel tijd had ik nou ook weer niet om er vijf te maken.

En zo werd alles verstuurd… de flyers blijken erg handig om er zakjes van te maken. Gewoon een boel nietjes erin en klaar!

gehaaktesleutelhangers2
Ik hoop dat de dames er blij mee zijn! (Geertje, mail je me je adres? Voor jou ligt ook zo’n pakketje klaar).

15 reacties op “Gehaakte sleutelhangerkettingen

  1. Het kan niet anders dan dat de dames erg blij zijn met hun kado. Wat ziet het er leuk uit.

  2. Hallo Nicole
    Dit is echt heel mooi ,dat heb je echt fantastisch gemaakt .
    En dan nog wel voor mij zo’n cadeau,geweldig!Ben er echt blij mee ,en dan nog met je mooie knoop er op .
    Zal mijn adres door geven ,hartelijke groet van Geertje

  3. ik ben er heeel erg blij mee, super lief van je 😀 en paars dat is natuurlijk helemaal goed! dikke kus en knuffel!

  4. Echt wel blij mee! De sleutel van de buren is gepromoveerd van een simpel touwtje naar deze prachtige hanger. Nou hangt-ie mooi te wezen aan het memobord en als ik nu eens het hondje van de buren moet uitlaten kan ik lekker praktisch de sleutel om m’n nek hangen en hoef ik niet onhandig in m’n jaszak te wriemelen, op zoek naar die sleutel. Hij is zelfs lang genoeg om hem om m’n nek te laten hangen, terwijl ik de deur open en da’s erg praktisch, want ik ben altijd bang dat ik die sleutel in de deur laat zitten. Ik, met m’n fabelachtige geheugen … :mrgreen:

Geef een reactie

