Dakarketting

Vriendlief ging op de motor naar Dakar en nam een zilveren hangertje voor me mee.
En een gebroken pootje, maar die is weer gemaakt.

Het duurde even voordat ik iets leuks had bedacht om het hangertje mee op te vrolijken.
Saai aan een zilveren kettinkje kan altijd nog.

Mooney wilde wel even model spelen…

dakarketting

Arme Piper en Mooney, helemaal ondergesneeuwd. Gelukkig begonnen ze niet over een sjaal van het een of ander.
Dadelijk zetten ze me nog aan het werk!

dakarketting1
Boven het hangertje drie handgemaakte glaskralen van Nancy.
dakarketting2
Ooit wil ik zelf ook glaskralen gaan maken. Als ik een kamertje over heb (lees: vriendlief uit de garage kan werken *lol*) en een boel geld.
Tot die tijd geniet ik van deze kralen.
De middelste is mijn favoriet, daar zitten allemaal kleine luchtbelletjes in…

dakarketting3

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

12 reacties op “Dakarketting

  1. Wat laat je me toch elke keer genieten van. Je blogs!! Deze ketting is helemaal een Nicx, prachtig en die hanger die vriendlief meenam mooooooooi!!!!

  2. wat mooi! Ik wil ook ooit zelf glaskralen maken! (heb hier wel benodigheden, maar helaas geen goede brander)

  3. Dát zou ik nou ook nog wel eens een keer willen leren! Glaskralen branden bedoel ik dan. Maar misschien moet ik het maar bij een wens laten ook, want ik vermoed dat het de definitieve doodsteek voor m’n nek is, want ik heb zo het flauwe vermoeden dat ik toch weer niet kan stoppen als ik eenmaal bezig ben. Bovendien moet je wat te wensen overhouden, nietwaar?
    Je hangertje is alvast prachtig geworden!

  4. is dit een hint, hihi! Vandaag bijna begonnen.. de zin is er hoor! 😉
    wordt vervolgd.. en hij is natuurlijk prachtig!!! 🙂

  5. Ik las het al bij Nancy, je bent het niet geworden en ik had het je nog zo gegund, het portemoneetje vind ik zo speciaal, helemaal in de Nicolie-kleurtjes. Echt heel jammer. Ik wat leuk dat je vriend dit meenam, maarre hij het reisje, jij een stuk garage toch ? X

Geef een reactie

