Oeps, weer Vistaprint…

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar vind het stiekem toch wel erg leuk om aan jullie te laten zien.
Ik bestelde weer bij Vistaprint, omdat ze alweer zo’n actie hebben waarbij je alles gratis krijgt…
Dus onderstaande spulletjes zijn ongeveer ter waarde van 5 bolletjes wol.

Deze keer wilden, na Trippel & Trappel, ook Piper & Mooney een keer in de belangstelling staan. Tsja, dat kan ik ze natuurlijk niet weigeren.
Al heb ik dan geen shopje om spulletjes voor te bestellen, gelukkig heb ik nog wel een blog! 😉 En een aantal dingetjes zijn gewoon met alleen een leuke tekst.
Dus ik bestelde visitekaartjes (Nicollie.nl), nog meer visitekaartjes *kuche* (handmade with love), magneetjes (Have a lovely day!), een pen, flyers (Nicollie.nl), adresstickers en kaarten (Have a lovely day!)…

vistaprint2
En toen werden Trippel & Trappel een beetje jaloers en bestelde ik nog een muismat en kalender met T&T erop.
Voor op mijn nieuwe werkplek!

En last, but not least, een leuke tas. Voor haaksels van het een of ander…

vistaprint3
En dan wil ik jullie natuurlijk weer laten delen in de feestvreugde *lol*, dus onderstaand pakketje van een gehaakte bloem, flyer, magneet en setje van 10 handmade with love-kaartjes verloot ik onder jullie reacties.

vistaprint4
Worden jullie nou ook zo vrolijk van die eigenwijze schaapjes met haaksels? Of zou het komen omdat het zonnetje zo lekker schijnt…

22 reacties op “Oeps, weer Vistaprint…

  1. Wat een schattige schaapjes, krijg ik een voorjaarsgevoel van. De blauwe bloem vind ik helemaal tov, helemaal mijn lievelingskleurtje!
    Leuk om kaartjes kado te geven bij mijn creatieve dingen.

  2. oh wat leuk!!! Ik kan echt niet haken na tig x proberen en doe daarom supergraag mee!
    De tas voor je haakwerk oid vind ik superleuk. Al je i love…dingetjes trouwens.
    Fijne dag met hopelijk meer zon als wij hier in het noorden van het land

  3. Hoe kom je op het idee om elk dier zijn eigen visitekaartje te geven? Leuk hoor en wat kan je blij worden van de gratis dingen. Ik ga mij gelijk aanmelden voor de nieuwsbrief….

  4. Ik vind jou verslavingen geweldig en al helemaal dat je ons laat meegenieten 🙂 Ik kijk al uit naar het vervolg 🙂

  5. Wat leuk dat je zo enthousiast bent!!! Het ziet er allemaal geweldig uit en ik kom graag in aanmerking voor dit te gekke pakket!

    Gr.,

    Maaike

  6. Leuk! Ik doe weer mee! Mijn knoopjes zijn binnen! En ze zijn echt gaaf als je ze in t echt ziet!

  7. ik waag mijn kans!je weet maar nooit!leuke nieuwe spulletjes he!!!en die gehaakte bloem zou fantastisch passen op nieuwe haakmutsje dat ik me kocht!!!!

  8. Geweldig. Ik heb zelf ook een aantal keren bij Vista print besteld en kan de verleiding haast niet weerstaan. Leuk leuk

  9. Sinds kort volg ik je blog, met veel plezier! Heerlijk genieten van je enthousiaste verhalen en ideeën! Hier vind ik meer dan genoeg inspiratie voor mijn eigen “gefröbel”. Nu ook weer zo’n leuk idee om via Vistaprint van die heerlijke hebbedingetjes te bestellen. Ik geniet volop! En natuurlijk waag ik nu maar eens een kansje…

  10. Het zijn superleuke, eigenwijze schaapjes!!!
    En prachtige kaartjes en een schitterende bloem!!!!

    Groetjes Tamara

  11. wat een leuke ideetjes doe ik hier altijd op. Erg leuk om te lezen en te zien! Dank je wel!!

  12. Hi Nicole, Ik heb een vraag of je ook armbanden in opdracht maakt maar kan geen emailadres vinden. Zou je contact met mij willen opnemen? Groet, Ilona

  13. Leuke dingetjes, zal ook eens op vistaprint kijken, heb er vroeger wel eens visitekaartjes laten maken, de gehaakte rozen zijn mooi. Winnen willen we natuurlijk altijd wel. Het is genieten van je blog en alle ideeën. Groetjes Liesbeth

  14. wat super leuk weer allemaal. Ik wil heeeel graag kans maken op zo´n leuk pakketje van je!! Want van dit soort spulletjes worden we allemaal heel blij!!

  15. Pingback: Gehaakte uiltjes « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

Geef een reactie

