Vilten notitieboek en etui met gehaakte bloemen

In navolging op de vilten tas met bloemen, haakte ik natuurlijk nog wat meer en strooide de bloemen op een vilten notitieboekje…

viltentas3

Daar word je toch gewoon vrolijk van!

viltentas

En daarna had ik nóg geen genoeg van de bloemen en naaide een etui van vilt (heel simpel, zelfs zonder binnenvoering)…

viltentas4

En zo heb ik dan een heel setje. *blijmee*

viltentas5
En dan nog even de uitslag van de blogverloting van de leren labellohouder.
De grijsblauwe is gewonnen door Mariette.
En ik bedacht me dat ik er nog eentje wilde verloten, gewoon omdat het kan, en dus is de oranjegouden gewonnen door Liesbeth Kriekaard.
Gefeli dames, ik hoop dat jullie er blij mee zijn! Mail me voor je adres!

Zo, dan ga ik nu weer aan de haak en hoop ik dat ik veel leuke reacties krijg om te lezen. *loveit*

8 reacties op “Vilten notitieboek en etui met gehaakte bloemen

  1. Ziet er prachtig uit! Bij een volgende vergadering meld jij je vrijwillig aan om te notuleren met deze mooie spulletjes! Zou ik tenminste ook doen.

  2. Wat leuk weer allemaal, en ik heb wat gewonnen, maakt mijn dag weer goed.

Geef een reactie

