Leren usb-stickhouder

Ik freubelde nog wat meer met leer en maakte een leren usb-stickhouder…

???????????????????????????????

Hij lijkt stiekem wel verdacht veel op de labellohouder he… (eigenlijk is het precies hetzelfde ontwerpje, dus geschikt voor allebei – maar niet tegelijk).

En omdat jullie zo enthousiast reageerden op de blogverloting van hieronder (je kunt nog steeds meedoen), heb ik nog maar een aantal labello- / usb-stickhouders gemaakt.

???????????????????????????????
Die je dan hier kunt bestellen ajaj, ik kan het toch niet laten om winkeltje te spelen voor € 7,50 incl. verzenden. Een koopje! Exclusief labello en/of usb-stick. 😉

 

2 reacties op “Leren usb-stickhouder

  1. Hoi Nicole, Dat zijn leuke cadeau-ideetjes, die stick houders. Helaas is Sinterklaas en kerst al voorbij, maar ik heb een tip voor je. Maak richting Valentijnsdag en moederdag roze stick houders. Ik verzeker je….als warme broodjes. En mij heb je dan ook, want dan koop ik zo’n roze gewoon voor mezelf 😉

Geef een reactie

