Leren Labellohouder *blogverloting*

Ik bewaar mijn Labello altijd in een vakje in mijn tas, wat al bomvol zit met andere kleine frutsels *kuche*, dus het duurt vaak even voordat ik hem gelokaliseerd heb.
Om dat op te lossen maakte ik een Labellohouder van leer. Kan ik zo aan of in mijn tas hangen. Of aan mijn sleutels. Nooit meer de Labello kwijt!

lerenlabellohouder
Ik heb het ontwerp zelf bedacht; vind hem wel leuk: lekker simpel en toch mooi.
Mijn mooiste lapje leer (ijsblauw zilverig) moest eraan geloven… maar gelukkig heb je niet zo heel veel leer nodig voor een Labellohouder, dus ik heb nog wat over. Van mooie lapjes mogen alleen maar kleine dingetjes gemaakt worden. Anders is ie veel te snel op. Klinkt dat heel erg?

lerenlabellohouder1
Je kunt de Labello er uithalen en dan blijft het dopje gewoon zitten. *kijkt tevreden*

Ik vond het zo leuk om ze te maken dat ik er nog maar een paar maakte, zelfs nóg een in die mooie ijsblauwzilverige kleur…

lerenlabellohouder2

En één ervan wil ik graag verloten! Als dankjewel voor alle lieve reacties die jullie dit jaar achterlieten op mijn blog.
Wil je meedoen? Laat dan een reactie achter. Als je kunt kiezen, mag je erbij zetten welke je het liefste hebt.
(De rode is iets korter, dat was het prototype *lol*).
Meedoen kan tot en met 6 januari a.s.

Enjoy en fijne feestdagen!!

38 reacties op “Leren Labellohouder *blogverloting*

  1. Allemaal leuk! Maakt mij niet uit hoor, ik doe graag mee. Fijne feestdagen! Groetjes Vivian

  2. ik doe mee!kvind het een zeer leuk idee,mijn labello zit in mijn jaszak,anders ben ik die ook steeds kwijt!!!
    wens je fijne kerstdagen!!!
    enne,ik ben reuzecontent met de opruimspulletjes die ik bij je kocht!

  3. Ik doe ook graag mee en bekijk graag zo’n houdertje in je favoriete leertje van dichtbij 🙂

  4. Ik weet niet waar ik het kan doen, dus dan maar hier;-)

    Ik wil je een complimentje geven in het algemeen. Vind de dingetjes die je maakt geweldig, superleuke ideeen heb je, ben altijd benieuwd als ik weer een mail van je zie, ga zo door!:-)

  5. Wat een schatjes! En wat een goed idee ook, ik ben de mijne ook altijd kwijt… Ik vind de middelste (taupe?) het leukst.
    Fijne dagen Nicolle!

  6. Dat is handig, ik ben ook altijd mijn labello kwijt in mijn tas. Ik vind de middelste kleur wel erg leuk, of de grijze 🙂

    Jullie ook hele fijne dagen!

    Groetjes Mirella

  7. ik vind hem prachtig ,en handig om bij de hand tehebben .
    Doe graag mee ,maak niet uit wat voor kleur !.
    groet Geertje

  8. Wat leuk, ik vind goud wel passend bij mijn paarse tas. Hele fijne kerstdagen en een heel gezond, goed en blogrijk 2013. Liesbeth

  9. Wat zijn ze leuk! Erg handig voor in je tas. Ik doe graag mee, de kleur maakt me niet uit 🙂
    Fijne feestdagen,
    Luca

  10. Wat superhandig, en wat zijn ze leuk geworden !
    Vooral die creme kleurige vind ik leuk, maar die zilvergrijze is ook mooi !

    Nou, nog hele fijne kerstdagen, en een heel goed nieuw jaar, waarin je vast nog heel veel leuke hebbedingetjes zult maken.

    Groetjes,
    Anneke.

  11. Oooohhhhhhh je doet’t weer, en ze komen niet in je sjoppieeeeeeee (onderdrukte snik, mouw over mijn neus). Ik mis je nu al! Maareeeehhhh, het lijkt wel alsof je mijn, binnensmonds, g…oek vernomen hebt (het wonder van Kerstmis misschien) toen ik gisteren voor de zoveelste keer mijn tas ondersteboven moest draaien om mijn Labello op te duikelen. Met zo’n handig houdertje zou dit tot “done it, not doing again” kunnen verklaren.
    Het mag dan al tweedenkerstavond zijn maar toch wens ik jou en je liefde, Spike en T&T&O een hele fijne Kerst.

  12. leuk leuk!! Ik doe weer mee! En alle 3 vind ik ze super lief en leuk!! Maar he allerleukste is toch wel (bloos bloos) de zilvergrijze…
    groetjes

  13. Pingback: Leren usb-stickhouder « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

  14. Toch nog een reactie, dat nu ik ze vaker voorbij zie komen, ik toch wel de grijsblauwe of de licht bruinige? Taupe? zou willen winnen.

  15. Elke keer als ik mail krijg dat er een nieuwe post is, vraag ik me weer af waar je alle inspiratie vandaan haalt. GE-WEL-DIG!!! Dit zou eigenlijk een standaard accessoires moeten worden voor een handtas 😉 De grijze past helemaal bij mijn tas.

    Liefs,
    Luana

  16. wat handig!! en ik vind ze allemaal eeerg mooi geworden, alleen de goude is mij iets te flashy, maar dat is een kwestie van smaak 😉 wat ben je weer lekker druk bezig trouwens!

  17. Pingback: Leren tas « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

  18. Ik doe graag mee met de verloting. Mijn voorkeur gaat naar de grijze want als dat jouw mooiste stuk leer is, wil ik die wel eens vasthouden en aan snuffelen!

  19. Leuk!! Heb toevallig net een labello gekocht die ik nu al steeds kwijt ben.vind de ijsblauwe en de gouden het allermooist. 🙂

  20. Pingback: Vilten notitieboek en etui met gehaakte bloemen « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

  21. Oh, ik ben te laat !!!??? hoe spijtig!
    Zag me er erg leuk uit ! Leuke blog heb je ook !!

Geef een reactie

