Haakerdehaak en swapperdeswap

…en kadootjes!

Naar aanleiding van mijn knoopjes, bestelde Annemarie van Haakidee ze ook. Maar dan een maatje kleiner.
En omdat ik natuurlijk erg nieuwsgierig was naar hoe mooi haar knoopjes zijn geworden heb ik anders nooooit last van, kuche…, bedachten we dat we maar een sleutelhangerswapje moesten doen.
Ik haakte wat voor haar met mijn knoopje erop…

swaphaakidee

Een kerstsok waar de sleutels aan of in kunnen. Ik stuurde het op met nog wat frutsels die niet op de foto staan.

En Annemarie haakte wat voor mij:

swaphaakidee2Een mooi gehaakt koord met bloemetje erop. Love it!

swaphaakidee3
En zo ziet haar knoopje er uit, schattig he! Ik denk dat ik opeens ook maar van die kleine knoopjes nodig heb…

Verder kreeg ik een potlood met bloemetjestopper, (links op de foto) precies in de kleuren van mijn gehaakte-bloemetjes-in-vaasjes, hoe toevallig!

swaphaakidee1

En dat was nog niet alles! Ik werd deze week ook verrast door een pakje van Claire van Haakmuts! Gewoon zomaar!
Wat een lieverd, die Claire!

Ik kreeg een gehaakte kerstboom, die precies past bij mijn andere haaksels…

haakmuts

Hoe komt dat toch dat iedereen precies weet wat ik leuk vind?! 😉
En ik kreeg een superschattig engeltje! En daarachter hangt een keramieken kerstboomhanger van Nancy

haakmuts1
En nog een schattig tasjeshangertje. Ook al in mijn favoriete kleur! 😀

haakmuts2
Jullie zijn het wel met me eens dat ik errug verwend ben he! Ben er zo blij mee!
Dankjewel dames!!! Dikke knuffel van mij!

En dan ga ik nu zelf weer aan de haak! Ik heb vakantie, dus eindelijk weer tijd om lekker te haken!
Ik wens jullie een fijn weekend!

9 reacties op “Haakerdehaak en swapperdeswap

  1. Wat ben jij verwend! Ik moet toch eens andere vrienden gaan zoeken 😉 En wat een coole kerstboom. Zó zou ik nog wel een willen zetten.
    Maar wat zie ik nu? Gekke advertenties in WordPress blogs? Moet je zeker weer betalen als je ze niet wilt. Wat eeuwig zonde.
    Ik denk al waarom heb je nou een auto-advertentie onder die leuke haaksels. Maar die blijven echt geweldig. En dat engeltje is ook echt een scheetje.
    Geniet ervan, maar dat gaat vast lukken!

  2. Wat een verwennerij! Ik zit nog steeds te dubben over de knoopjes… er is zoveel keus, ik weet niet welke ik wil 😉
    Ow, dat engeltje is megacute! En het kerstboompje is zo zoet, en Annemarie is zo’n fijne meid… ik vond het super haar live te ontmoeten. Hihi, altijd als ik ergens één van haar boekjes zie liggen heb ik de neiging om te zeggen: ‘Die ken ik!’ Muts dat ik ben.
    Geniet van je weekend en alvast fijne warme kerstdagen x

  3. wat een verwennerij! de kerstboom en het engeltje zijn supertop! geniet van de vakantie en we zien je haaksels wel weer verschijnen…Fijne kerstdagen!

  4. zeg wat ben jij verwend zeg !
    maar wat heb je dat sokje weer leuk gemaakt !
    verder een fijne vakantie en goede kerdtdagen en een voorspoedig 2013 toegewenst ,
    Hartelijke groet van Geetje

  5. Ik zie ook geen advertenties, wel leuke gezellige spulletjes.
    Hoe zou dat toch komen dat iedereen je favoriete kleuren weet 🙂
    Fijne kerstdagen en fijne vakantie.
    Groetjes van Claire

Plaats een reactie