Granny squares van strijkkralen

Jaja, ook ik ben gezwicht voor de strijkkralenhype!
Niks leukers dan je weer even jeugdig voelen! 😉

Ik begon met deze schattige cupcakes (patroontje via Pinterest)…

strijkkralen3
En daarna bedacht ik dat het ook wel leuk zou zijn om Granny squares onderzetters te maken.
Niet gehaakt, maar gestrijkkraald!

strijkkralen

Voor degenen die hem ook willen maken, is hier een foto van het patroontje:

strijkkralen1
En dan nu weer écht aan de haak!

strijkkralen2
P.S. Er zijn nog steeds spulletjes te koop uit de Opruimerij! Ik heb doorgestreept wat verkocht is.
En als je besteld en je wilt er zo’n schattige cupcake bij, dan kan dat hoor. *lol*

8 reacties op “Granny squares van strijkkralen

  1. als ik ergens geen feeling voor heb is het strijkkralen ha ha ha..vind het wel enorm leuk om te zien

    mijn meiden hebben het wat gedaan en ik denk dat ik 80% heb verknoeit met dat gestrijk van mij!!!

    lieve groet jenneke

  2. wat leuk gedaan zeg,hier ergens in de pude doos zullen ook nog wel van die dingen liggen ☺

  3. gr**#xgr#*grrrr strijkkralen en ik gaan niet goed samen helaas, ik heb ze in een zak gedaan en gedumpt bij een klein meisje dat er errug blij mee was…

  4. Nog nooit gedaan misschien moet ik het ook maar eens proberen, ik kom overal van die leuke voorbeelden tegen;-)

  5. Ze zijn leuk!! Geven ze ook licht in het donker hihi! En uiteraard een granny square, super!!! 🙂

Geef een reactie

