Opruimerij!

Na mijn berichtje van hieronder bedacht ik me dat ik nog een boel leren spulletjes in een houten kistje heb liggen die wachten op een nieuwe eigenaar die blij met ze is.
En zonder shopje en markt in het vooruitschiet kan dat nog wel lang duren. Om deze met liefde gemaakte spulletjes toch een kans te geven, bied ik ze hieronder aan voor aardig afgeprijsde prijsjes.

Leren notitieboekjes met gestempeld labeltje: € 8,95
Van links naar rechts: dream – write – sweet – i [hartje] you – dream (oranje) – write (met reliëf)

opruimerij

Leren notitieboekjes (incl. notitieboekje) met gestempelde tekst of plaatje: € 7,95
Van links naar rechts: keep calm and carry on – don’t believe everything you think – kokeshikokeshi

opruimerij1

Mini notitieblokje (incl. notitieblokje) met labeltje met tekst of gestempeld met tekst/plaatje: € 4,95
Van links naar rechts: write – love – lief – kokeshi – i love you

opruimerij2

Visitekaartjesmapje en penetuitjes: € 4,95
Van links naar rechts: mapje met keep calm and crochet on – love what you write (voor een smalle pen) – keep calm and write onkokeshi

opruimerij3

Portemonneetje voor kleingeld: € 3,95
Van links naar rechts: turquoise – rood – beige – lakrood

opruimerij4

Portemonneetje voor kleingeld: € 3,95
Van links naar rechts: bruin reliëf – bruin – bruin reliëf met afgeronde hoekjes – shopping is cheaper than therapy – keep calm and carry on

opruimerij5

Leren armband met groot slot en tekst: not all who wander are lost, lengte 18,5 cm. (moet een beetje ruim zitten om de pols). € 9,95

opruimerij6

Leren armband met slotje en tekst: don’t believe everything you think, lengte 19 cm. (moet een beetje ruim zitten om de pols). € 7,50

opruimerij7

Leren armbandje met slotje en tekst: things are always so much more wonderful when your friends are there to share them, lengte 20 cm. (moet een beetje ruim zitten om de pols).
€ 7,50

opruimerij8

Leren portemonneetjesketting met een ball chain ketting: € 4,95
Van bovenaan met de klok mee: lakrood – rood – oranje – metallic oranje – lilablauw – turquoise – beige – zilverbeige

portemonneetjesketting

Op is op en weg is pech (en wat overblijft houd ik lekker zelf, hihi). De verzendkosten zijn € 1,50.
Als je iets wilt overnemen, mail me dan met de omschrijving.
Namens mijn spulletjes, 😉 alvast heel erg bedankt!

4 reacties op “Opruimerij!

  1. owowow! leuke spullies, maar ik zit weer eens in een koopstop… zucht… dusssss…. doe mij maar dat mini notitieblokje met ‘lief’ tekstplaatje 😉 ik mail je wel even

  2. meeeeennnnn…..mijn mail wil weer eens niet (kan wel ontvangen maar niet plaatsen)! Dus even in het “openbaar” mijn shoppinglist plaatsen.
    Mag ik ……. kuch …….. van de eerste foto: het rode (derde?) boekje, van de tweede foto het kokeshiboekje (ach, doe maar allebei) en van de vierde de twee grote etuitjes? Ik zie wel wat ik je schuldig ben 🙂
    Ben je wel van plan om nog op je blog te plaatsen? Anders zal het wel heul errug stilletjes worden 😦

  3. Pingback: Granny squares van strijkkralen « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

Geef een reactie

