Minikalendertjes

De laatste tijd maak ik veel minidingetjes. Gelukkig houd ik van ieniemienie, dus dat komt goed uit.
Vandaag maakte ik minikalendertjes…

minikalender3

Ik kocht kleine kalendertjes, maar je kunt ze ook makkelijk zelf printen, er zijn vast wel free printables te vinden op het web.
Vriendlief had nog een aantal bierviltjes die ik inpikte aftroggelde mocht hebben en in mijn voorraadje vond ik nog mooie papiertjes.

minikalender
Met een beetje dubbelzijdig plakband en aan de achterkant wat magneettape van de Hema, wordt het zo een leuk magnetisch kalendertje voor op de koelkast. Of op de verwarming. Of gewoon op je bureau, vastgemaakt met een stukje washi tape of leunend tegen het een of ander.

minikalender1
Ik vrolijkte ze nog wat op met knoopjes (de enige echte Nicollieknoopjes!), haaksels (de tutorials voor de vlaggetjes en het bloemetje vind je hier en hier) een button en een leren labeltje.

minikalender2
Leuk zijn ze he! Ik wil ze eigenlijk allemaal zelf houden. *bloos* Nou ja, minstens twee toch wel!
De rest wordt een kadootje voor collega’s. Ik moet er dus nog een aantal maken en daarvoor moet ik nog wat blanco bierviltjes bestellen.
Ik moet er meer bestellen dan ik nodig heb, dus als jij er ook een aantal wilt overnemen, mail me dan even.

Enne, ik heb bedacht dat ik iedereen die heeft gereageerd op het berichtje hieronder, een ieniemienie leren armbandje wil sturen.
Zomaar als dankjewel.
Dus dames, mail me je adres! Als je er eentje wilt natuurlijk.

Ben ik ondertussen weer benieuwd wat jullie van de kalendertjes vinden!

26 reacties op “Minikalendertjes

  1. Wat leuk! Zijn het scheurkalendertjes? Helemaal handig zeg…
    Zo, ik durf het bijna niet te zeggen maar volgens mij heb ik ook gereageerd op het vorige berichtje… Je hebt vast mn adres nog wel! Leuk zeg, dan kan ik er 3 naast elkaar dragen…

  2. aawh wat zijn ze schattig die mini-kalendertjes 😀 daar zullen je collega’s vast heel erg blij mee zijn 🙂 ook echt leuk gepimpt met de knoopjes, buttons, vlaggetjes en armbandje. Echt knap ook hoe je keer op keer toch weer iets nieuws weet te verzinnen.

    en wat ontzettend lief van de armbandjes!! Daar ben ik echt heel erg blij mee want vind ze zo leuk 😀 Ik ben nog aan het twijfelen of ik hem aan een van m’n beste dinnetjes geef die jarig is, net terug van een tijd in spanje en haar bachelordiploma gehaald heeft (genoeg redenen zou je zeggen haha) of stiekem toch lekker zelf hou ❤ hahah vast herkenbaar die twijfel 😉

  3. Heeeeel erg leuk! Krijg bijna zin om mijn papiertjes weer te voorschijn te toveren. Weet alleen even niet waar ik de tijd vandaan moet halen…. wil ook al breien en haken maja tijd…… (en heb ik tijd dan mis ik inspiratie)

  4. Wat een leuke kalendertjes. Ik moet ook maar even op zoek gaan naar bierviltjes. Papier heb ik wel genoeg. En wat een leuke actie, die armbandjes, vind ze zo schattig.

  5. wat maak je toch supereuke dingen, ben gewoon jaloers op zoveel creativiteit!!! Ik blijf je volgen hoor ( ben nog net geen stalker hahahahaha!)

  6. Ik zou er zeker een willen. Wat zijn zin ze leuk. Wederom mijn complimenten. Het wordt een beetje saai die complimenten .(haha)

  7. Wat zijn ze leuk!! En wat een creativiteit,kan er jaloers op zijn.ik kan wel veel,maar van patroontjes.( ofwel ideetjes van andere).

  8. Aaaahhhhh die zijn lief!!!!
    Echt super schattig. Hoe kom je toch iedere keer weer op van die leuke dingen? :0)

  9. leuk hoor! wel aanstekelijk al die leuke dingen die je maakt! helaas met 4 kleintjes niet zoveel tijd om te maken maar blijf je wel volgen!

  10. Ik volg je pas, maar wat een ontzettend leuke en originele dingen maak je. Een bron van inspiratie alleen ontbreekt bij mij het talent een beetje. Blijf het zeker lezen en bekijken.

  11. Zucht …… ja hoor, geen enkele minikalender te vinden op het www. Dit is zo een cute idee ……. zocht nog naar iets voor op het werk en ja hoor – Nicollie bracht een idee 🙂
    Als je nog viltjes over hebt, neem ik graag een stapel van je over, ook leuk voor andere knutselenfrutselhobbietjes.
    Enne, de volgende keer ook gelijk de andere spulletjes van je leuke ideetjes in grote hoeveelheden kopen, dan kopen wij weer bij Nicollie 😉

  12. ik vind het een super leuk idee,leuk ook als schoen kadootje of voor de kerst.ik weet zeker dat de mensen die er een krijgen er super blij mee zijn.ga zo door

  13. Ontzettend leuk!!! Hoe kom je er inderdaad weer op!! De knoopjes zijn ook zo leuk!! Misschien maar eens aan de kerstman vragen hihi!
    🙂

  14. Wat leuk weer allemaal! Zoals velen al zeggen… Hoe verzin je het toch steeds weer!

Geef een reactie

