Ieniemienie armbandjes van leer

Soms heb ik zin om zomaar een heleboel van iets te maken. Soort productiewerk, maar dan zonder lopende band.
En het moet dan wel snel klaar zijn, anders ben ik het alweer beu… *kuche*

Deze keer maakte ik armbandjes van ieniemienie stukjes leer en waxkoord.
Leuk om aan een verpakkinkje vast te maken, om het geheel wat op te vrolijken.

lerenarmbandje1

En de ontvanger heeft dan gelijk een leuk armbandje…

lerenarmbandje

In het bovenstaande zakje zit het leren visitekaartjesmapje wat ik hieronder verlootte, hij is gewonnen door Claire!
Gefeli Claire, ik hoop dat je er blij mee bent! Mail je me je adres?

Verder heb ik nog wat nieuwe buttons, onder andere deze…

buttonsyarnfreak

En verder heb ik even niks om te laten zien.
Binnenkort weer wat nieuws!

8 reacties op “Ieniemienie armbandjes van leer

Geef een reactie

