Niks zelfgemaakts…

… maar toch een blogberichtje én een verloting!

Allereerst een blij nieuwtje: afgelopen week kreeg ik een (tijdelijke) baan aangeboden op een school hier in de buurt! *Whoei*
Binnenkort dus minder tijd om te freubelen aan de administratieve taken!
Gelukkig kan ik het combineren met mijn baantje op een andere school en zeg nou zelf, een baan die je wordt aangeboden, sla je toch niet af?!

Dat roept om een blogverloting!
Maar eerst nog even laten zien wat ik van de Sint in mijn schoen kreeg…


Een voorraadpot met Takkie een heleboel Takkies erop.
I loooove Takkie!
Hondjelief kreeg er ook een, voor zijn koekjes. Vriendlief niet, die houdt niet zo van Takkie. Tssk… 😉 (Hij kreeg wel wat anders hoor, want ook hij is lief geweest. *kuche* ).

Ik weet alleen nog niet wat ik erin zal doen…
Dan kom ik gelijk op de blogverloting!
Om mee te doen hoef je alleen maar een reactie achter te laten. Bedenk wat leuks wat ik in mijn nieuwe voorraadpot kan doen.
Dit kun je winnen:

Een leren visitekaartjesmapje! Voor al je visitekaartjes, bankpasjes, papieren geld of klantenkaarten.
Bij mijn volgende blogberichtje maak ik de winnaar bekend.
Enjoy!

33 reacties op “Niks zelfgemaakts…

  1. Haha, ging ik net zeggen: hondekoekjes 🙂 Maar die is er dus al :p
    Dan zou mijn 2de keuze zijn: naaigarenklosje 🙂

  2. Wat een toffe Takkie pot heb jij gekregen! Ik zou er niet iets leuks maar wel wat lekkers in doen! Een grote zak drop (katjes ofzo, vind takkie leuk:-)) past daar vast wel in…heb je wat lekkers te snoepen tijdens het fröbelen! Grtzz..Maddy

  3. Koop een bakvormpje van een hond en bak voor je lief en je zelf mensen honden koekjes.

  4. Oh wat gaaf ben ook helemaal gek van Takkie, kan ook niet anders met een mini teckel in huis ( die zich overigens gedraagt als een prinsesje) Dus een Takkie blik is helemaal geweldig, en ja wat moet er in. Je hebt genoeg freubel dingetjes wat er in kan. Maar misschien kan je er van allerhande Takkie dingetjes in bewaren. Ik heb een leuke Takkie sleutelhanger gekocht, en een Takkie USB stick, en leuke stempels hebben ze ook 🙂 en anders kan je er altijd lekkere dingen in doen voor de nodige lekker trek die je krijgt tijdens het freubelen. Het visitekaarten hoesje is in ieder geval SUPER gaaf 🙂

    gr Alette

  5. Wat lief van de sint maar waarom heeft hij een lege voorraadpot gegeven. Dropjes erin zouden daar erg mooi bij passen! En die verloting wil ik wel erg graag mee doen, zo leuk dat mapje…

  6. awel ja ! dat kan ik nu eens goed gebruiken sé ! En dat het dan nog een heel mooike is, is extra meegenomen !

  7. Wat een leuk potje, takkie is inderdaad wel geweldig!
    Ik was ook aan snoep of koekjes aan het denken maar dat is al niet meer origineel dus bedenken we wat anders … euhmm….. (denkdenk) AHA: je kan er ook zelfgemaakte takkie knoopjes/buttons/… enz (of zelfs met jip en janneke op 😉 zal takkie leuk vinden!) 🙂
    Ik ben heel benieuwd wat je er uiteindelijk in zal gaan stoppen!
    Veel Liefs
    Naomi

  8. Hoi Nicole, gefeliciteerd met je nieuwe tijdelijke baan, fijn voor je hoor!
    Enne..het blik zal niet lang leeg blijven want jij hebt genoeg spulletjes om hem mee te vullen.
    Mooi mapje !
    Liefs Roos x, doe je de groeten aan je mama van mij?

  9. Takkie lijkt op mijn jack russel dus wel een gave pot hoor, je kan er misschien wel haaknaalden in bewaren

  10. van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan en ik doe graag mee met de blogverloting!!
    groetjes, Sandra
    ohja en voor in de pot, heel veel lekkere drop

  11. proficiat!!ik ben blij dat het werk zo goed voor je uitkomt!!!!in die pot zou je visitekaartjes kunnen doen,gehaakte spulletjes,frutseltjes en knutseltjes,wolletjes…..

  12. wowwwwww nicollie gefelies met je baan, wat tof zeg, zeker in deze tijden helemaal handig
    wat een mega gave takkie pot, hier net aan de overkant van de waal in zaltbommel staan jip en janneke ook altijd parmantig, zo enorm leuk om te zien!! samen met jawel TAKKIE http://www.fietsvriendelijk.nl/nl-nl/routes/gelderland/rivierenland/grote-rivierenroute

    wat zou ik in de pot doen allemaal zwart met witjesssssss jammie jammie, kleuren zo leuk bij de pot!!
    ik heb natuurlijk onderlaatst al gewonnen…..maarre mega gaaf is de prijs zeker……

    lieve groet jenneke

  13. Hoi Nicole, oh een blogverloting, nou ik doe mee hoor, ben zo wie zo fan van je spulletjes (is dat ik ff geen job heb, anders had ik al veel meer dingen van je gekocht!). Ik zou in het blikje lintjes doen, lekker door elkaar, als je m dan open maakt, knallen al die kleuren (waarschijnlijk voornamelijk roze en paarse en lila tinten hahaha) eruit. En wordt het kiezen extra leuk!
    Groetjes monique

  14. Gefeliciteerd met je nieuwe baan!

    Wat een leuk blikje van Takkie heb je van de sint gekregen, jij bent vast wel heel lief geweest dit jaar 🙂

  15. dans le pot ,je verrai bien des bonbons en guimauve ,hum j’adore .et j’aime aussi les petits chiens
    mais vous avez surement pleins de bidouilles a mettre dans votre pot
    j’adore votre blog meme si je ne comprends pas tout
    amicalement et bisous
    dom

  16. Ik zou alle dingen die je óóóóóóóóóit nog eens wil maken op ’n papiertje schrijven. Dan al die briefjes in de pot en als je eventjes geen inspiratie of zo hebt, een briefje eruit trekken.

  17. wat goed van de baan op school! 😀 en wat is je takkie voorraadbus leuk 🙂 snap er niks van dat vriendlief dat niet ook wil.. haha

  18. Ik wou ook al schrijven over lekkere snoepjes of knoopjes voor in de Takkiedoos, maar opeens bedacht ik me en ik zou er de afgesneden restdraadjes van het haakgaren in bewaren. Als het Takkiedoosje vol is , is het dan tijd om de vogels te verblijden met al die leuke draadjes in een draadkorfje om hun nestje te helpen opbouwen (heb het ideetje in augustus bij karinaandehaak gelezen).

  19. Ik doe graag mee aan de blogverloting. In de schattige takkie voorraadbus zou ik de koffiepunten van DE bewaren en als de bus vol is meenemen naar de DE koffiebar en van de gespaarde punten een heerlijke latte machiato drinken.

  20. Zo dan, dat krijgt de banen zomaar even in de schoot geworpen. Jij bent vast geweldig goed, qua administratie! Geen idee wat d’r in die Takkie-pot moet hoor. Jij hebt vast nog wel ergens iets los rond slingeren, wat je hoognodig wilt organiseren. En ik vind dat mapje erg leuk. Dus …

  21. Wat een lieve Sint!! Om je zo’n mooi blik te geven.
    Was net op zoek naar iets anders dan het plastic bakje waar mijn visitekaartjes nu in zitten….het mapje is daar perfect voor!! Ik doe graag mee.
    PS…en wat een leuk blog, krijg gelijk zin om zelf aan de slag te gaan!

  22. Gefeliciteerd met deze “tijdelijke” baan! En die pot, tja…….hebben ze geen jip, janneke, takkie en siepie knoopjes of snoepjes of koekjes????Kun je lekker een theetje doen met iets uit de takkiepot.

    Groetjes, Agnes.

  23. Leuk zeg die pot. En ik ben helemaaaaaal niet aan het omkopen, maar wat dacht je er van als ik je wat leuks stuur voor in de pot
    ( verrassing!!) en jij mij dat supermapje???

    Groetjes Barbara.

  24. wat ik in de takkie pot zou doen, allemaal knopen of allemaal prutjes erin… heerlijk erin rommelen

  25. Ik heb al een potloden/pennenzakje van je (wat net iets te kort is, maar wordt toch gebruikt)
    maar ik doe ook graag mee 🙂

  26. Nicole gefeliciteerd met je nieuwe baan, wat fijn joh en zeker deze tijd, helemaal leuk. Wat ik in het blik zou doen…………gehaakte bloemetjes, granny’s

  27. Hoi Nicole, long time no see ! 😉 Al een hele tijd verwijt ik mezelf dat ik al veel te lang niet meer heb gereageerd op je blog. En nou zag ik net héél toevallig op mijn WordPress-dashboard dat mijn laatste reactie was op … ‘Leren visitekaartjesmapje’. Nou, als dat niet lijkt op een teken van boven !!
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Weer een heleboel collega’s die je op hoogtijdagen kunt verblijden met je leuke creaties. 😉
    En nou die Takkievoorraadpot. Wat zou je daarin kunnen doen ? Voorraad, natuurlijk, maar voorraad waarvan? Misschien wel zeepjes(kralen), zodat die zoveel mogelijk hun geur behouden.

    Knufs + het voornemen weer eens wat vaker te reageren in plaats van – heel lui – alleen maar de blogmails te lezen,
    Corriejanne

Geef een reactie

