Gehaakte uilensjaal

Hehe, eindelijk is ie af, de uilensjaal!
En wat is ie leuk geworden!

Vooral de uiltjes haken was veel werk, maar ze zijn wel erg schattig al zeg ik het zelf.

Het patroontje (eigenlijk voor een uilendekentje) kocht ik hier.

Dan ga ik nu maar verder met mijn volgende haaksels, ik kocht gisteren namelijk nóg een heel schattig patroontje uit dezelfde shop en ik ben bezig met een kussenhoes. Ik denk dat de kussenhoes even moet wachten, schattige patroontjes gaan natuurlijk voor!

En de uilensjaal, die gaat voorlopig niet meer af. 😉

13 reacties op “Gehaakte uilensjaal

  1. Oh, hij is zo leuk geworden!! Die oogjes ook! Heel erg leuk!! En met die knoopjes erbij! En groot gelijk, eerst leuke patroontjes! 😉 Veel plezier!!!

  2. ja echt heel leuk! 😀 ik had alleen die oogjes van de uilen iets anders gedaan denk ik, nu kijken ze een beetje zielig ofzo, weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen.

  3. Wat is je sjaaltje weer mooi geworden zeg!
    wat ga je nu weer bedenken Nicolle ?Jij schut het allemaal zomaar uit je mouw ,wouw jveel succes ,kijk weer naar het volgende uit !,
    Groet Geertje

  4. Hey, ik zou dit uiltje ook graag haken als kattenspeeltje, maar de maker van het patroon is blijkbaar engelstalig. Zou jij mij het patroon willen doormailen aub? Dan kan ik ook aan de slag! 🙂 Dankuwel!
    (vermeirsilke@hotmail.com)

Geef een reactie

