Nicollie.nl-knoopjes

Op een van mijn speurtochten op Etsy kwam ik superschattige houten knoopjes tegen waar je je eigen tekst op kunt zetten.
Daar hoefde ik niet lang over na te denken, ze lagen al snel in mijn mandje. Het duurde een stuk langer om te bedenken wat voor tekst erop moest en hoe dan precies.
Vandaag was het dan zover. Pakjesdag!
Tegelijk met mijn nieuwe voorraadje wolletjes (kan ik eindelijk de uilensjaal afhaken) kwamen de knoopjes aan!
Ik heb ze gezellig in een blikje gestopt, past precies: 100 knoopjes.

Ze zijn bijna net zo leuk als mijn leren labeltjes, *kuch* dus dat wordt nog een boel getwijfel of ik een labeltje of knoopje op mijn haaksels en maaksels wil…

Of gewoon allebei. Kan ook best, toch?
Ik moest het natuurlijk gelijk uitproberen en heb een knoopje op de uiltjessjaal-die-bijna-af-is vastgenaaid.

Leuk he! Ik ben er helemaal blij mee!
En dan willen jullie natuurlijk weten waar ik ze heb besteld… nou hier: Girlsfever
Een hele leuke shop met een hele aardige Nederlandssprekende mevrouw met veel geduld voor als je niet kunt kiezen.

Okee dan, nog één fotootje…
Ik ben weer benieuwd naar jullie reacties!

22 reacties op “Nicollie.nl-knoopjes

  1. Erg leuk! Ik blij maar worstelen met hoe netjes een label naaien aan een ami. Dan kun je nl zo lastig heen en weer steken, zeg maar. Zou hier ook weer mee zijn. Of heb jij een briljante tip. Heb ik van die leuke stoffen labeltjes en ziet het er niet uit!

    Ik ga probéren me te bedwingen met die knoopjes 😉

  2. Wat leuk! Daar wordt je hebberig van. Ik ga ook eens kijken bij dat shopje!

  3. Leuk zeg, wat zijn ze mooi. En duidelijk je site in beeld, goed bedacht.
    Gr Es-ster

  4. Pingback: Minikalendertjes « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

  5. Pingback: Haakerdehaak en swapperdeswap « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

Geef een reactie

