Vriendlief ging op de motor naar Dakar…

… en kwam met een gebroken pootje weer terug.

Op de foto had hij nog geen gebroken pootje. Gelukkig had hij een heel harnas aan (soort van ridder op het witte paard, maar dan zonder paard en met motor) en is het pootje het enige wat gebroken is. En misschien zijn ego een beetje.

Doordat ik nu zustertje en taxichauffertje mag spelen, heb ik nog niks leuks om te laten zien, hopelijk snel weer!
Ik wilde zijn krukken voorzien van haakseltjes, maar dat mocht niet. Tssk!

Dan nu maar de uitslag van de blogverloting…

De schattige vogeltjesbuttonketting is gewonnen door Jenneke!
Gefeli! Mail je me je adres?
Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen, ik vond het erg leuk om jullie reacties te lezen!

Toedels! Ik ben aan de haak!

11 reacties op “Vriendlief ging op de motor naar Dakar…

  1. oef dat is niet zo fraai zeg, je zult het er nu wel druk mee hebben hihi, maarre gelukkig verders dus alles heel. knap zeg dat hij dat heeft gedaan trouwens!!!
    ennnnnnnnnnnnnnnn wowwwwwwww ikke althans ik denk dat er maar ene jenneke was/is hihi, ik ben apetrots mega blij, zit naast mijn stoel van blijheid jippiiieeeeeeee THNXXXXXXXXXXXX a lot nicollie, deze ga ik vol trots dragen in de winter zonder jas zodat iedereen hem kan bewonderen ( gnif)

    lieve groet jenneke ik zal je even mailen
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

  2. Ach, zo’n man toch! Da’s nou weer niet zo aardig afgelopen! Zal ik nou eens even een klein bommetje onder jullie relatie leggen? Gewoon pimpen die krukken! Voor zoveel toewijding kan hij zich toch wel iets laten welgevallen? En daarbij: hij heeft weinig keus, gna, gna!

  3. Beterschap en sterkte met het verzorgen van je brokkenpiloot, je kunt mooi je haakcreativiteit loslaten op z’n krukken. Mocht hij dat niet leuk vinden dan dreig je gewoon dat je niet meer zijn verpleegster en zijn chauffeuse wil zijn 🙂 [Och dit is echt erg]

  4. Gossie beterschap voor de stoere man. En wat een mazzelaar die jenneke. Scheelt zoooo weining letter met mij! Ik had hem bijna kunnen winnen 😉
    Het is een enorme leukerd.

  5. Misschien volgende keer het harnas uitbreiden naar de benen? Succes voor jou met al t geregel en beterschap voor je vriend.

  6. thnxxxxxxxxxxxxxxxxxx nicollie ik heb de ketting binnen wat leuk verpakt in het inmiddels bekende vlaggetjes lijn kei gaaf ze en dank je wel voor alle kaartjes die er ook bij zaten lieve groet jenneke

    Date: Fri, 9 Nov 2012 20:32:47 +0000 To: nir-vana@live.nl

Geef een reactie

