Freubelweb + 300.000 blogbezoekers = buttonhanger!

Vorige week stond ik weer op Freubelweb! *doet rondedansje*

Dat is al de vijfde keer dat er een tutorial van mij op Freubelweb staat! *Whoei!*
Deze keer mijn vlaggetjestutorial.

En ook ergens vorige week (of was het de week ervoor?) werd mijn blog voor de 300.000ste keer bezocht!
*doet nog maar een rondedansje*

Vlaggetjes van Zpagetti met een extra rij vasten (lila).

En ondertussen kocht ik nog meer leuke buttonplaatjes én Hele Luxe Buttonhangers. Ook daar ben ik blij mee!
Die blij-igheid wil ik graag delen met jullie, dus ik verloot een buttonketting met vogeltje.

Wil je meedoen? Laat dan je reactie achter. In mijn volgende blogberichtje (ergens tussen nu en het weekend, denk ik) maak ik de winnaar bekend.
Enjoy!

43 reacties op “Freubelweb + 300.000 blogbezoekers = buttonhanger!

  1. Je bent goed bezig Nicole!!
    Zoveel bezoekers. Je maakt ook zulke dingen, met een gezellig verhaaltje erbij! Ik word er in ieder geval altijd vrolijk van. 🙂

    Lfs, Lies

  2. zulke LEUKE dingen dus… Sientje gaat opeens op mijn arm en voor het beeldscherm liggen, hihi

  3. oeps de 1e 🙂
    maar ik vindt het een super leuke button ketting,
    en wat goed he,5x op freubelweb!!!!

  4. Met super veel plezier al je blog berichtjes gelezen. Helemaal top. Ik ding graag mee naar de mooie ketting.

  5. Dan mag ik je twee keer van harte feliciteren! Gefeliciteerd met de 5de keer op freubelweb en met de 300000 bezoekers op je blog! Wat gaat de tijd snel zeg, ik weet nog dat er 200000 bezoekers waren, dat is nog niet eens zo heel lang geleden.

    Ga op deze manier door, ik geniet elke keer weer van je blogjes, vooral die van Trippel en Trappel^^

    Groetjes Tessa

  6. zeg …… had je niet pas de 200.000 bezoekers met koffie, thee en lekkers verwelkomt??? Het lijkt alsof het afgelopen week pas is geweest. 5 keer Freubelweb is toch niet echt vreemd, voor jou dan, je verdient het als geen ander ……. VAN HARTE GEFELICITEERD met deze “mijlpaal”.
    Trouwens deze luxe hangers zijn echt wel heul mooi!!!!

  7. Gefeliciteerd met al je mijlpalen! Duim voorje dat er nog veel komen….
    xxx

  8. Een superleuke site vol met inspirerende “hebbedingetjes”…en daar word ik zoooooooo hebberig van…dus ik ga voor de ketting! x

  9. Leuk dat je weer op Freubelweb staat 😀 En wat een ontzettend gave ketting!!!!! Ben op slag verliefd hihi ❤

  10. gefeliciteerd en ik wil graag mee doen aan de verloting.

    Heel veel succes verder, je ideetjes zijn altijd weer leuk.

    groetjes Haakmoeder

  11. Leuk en gezellig zo’n blog, ziet er altijd gezellig uit, leuke ideeën, volg je ook op Twitter en krijg je nieuwsbrief zo blijf ik op de hoogte. Veel tijd nu ik met pensioen ben. Succes Hannie

  12. Wat fijn dat je al zoveel bezoekers van je blog hebt. Ik lees het al een tijdje met veel plezier. En doe regelmatig inspiratie op.
    Ik doe dan ook graag mee met je verloting van de hele leuke ketting.
    Groetjes Helen

  13. Wat een prachtige ketting! Ik doe heel graag mee aan de loting! Ik kom altijd graag weer op je gezellige blog!

  14. Wow!!! Super!!! Ook niet gek hoor 😉 Gefeliciteerd!!! De ketting is ook erg mooi! Ga vandaag maar eens proberen wat vlaggetjes te maken! 🙂

  15. Wat een onwijs leuke ketting. Trouwens al je buttons, kettinkjes en en en….nou ja alles is gewoon onwijs leuk. Kom binnenkort een paar dingetjes bij je bestellen als mijn dochtertje weer een paar kinderfeestjes heeft.

    Gr. Diane

  16. Ojaaa,doe heel graag mee voor dat lieve vogeltje!!
    Op twitter: @sandyreek

  17. jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!ik doe mee,ik doe mee!!!wat een prachtig vogeldingetje!!!ik blijf volger hoor!

  18. Zou je daar een prijs mee kunnen winnen ? Wie er de meeste keren in een jaar op Freubelweb staat ! Je hebt het wat mij betreft verdiend.
    En natuurlijk doe ik graag mee want dit is o zo’n leuk prijsje !!! X

  19. Erg leuk dat je al 5 keer op freubelweb staat! Gefelicicteerd! En ik maak graag kans op de ketting 🙂

  20. gefeliciteerd met je 5e keer op freubelweb! maar eigenlijk is het ook niet zo gek dat je er zo vaak op staat.
    ik wil natuurlijk wel mee doen met de giva-away! 🙂 de hanger is echt super leuk!

  21. Feli met al die leuke mijlpalen *doet even een vreugdedansje mee*! Ik ben gek op je buttons dus zou heel graag een kansje maken op zo’n gave buttonhangerketting dinges!! Fijne avond! Grtzz..maddy

  22. jemig dit is wel heel erg bijzonder zeg, van harte gefelies ermee, je bent dadelijk gewoon een bekende nederlander op het freubelweb, ( wat trouwens een prachtige site is ik kom er graag).
    die hanger is fantastisch en ik maak er dan graag kans op unne echte nicollie hanger om mijn nek♥

    lieve groet jenneke

  23. aan een verloting van jou doe ik natuurlijk graag mee, maar ik vind het veul leuker dat je alweer op freubelweb wordt geroemd(eigenlijk een typefoutje maar vind het wel een toepasselijk woord!!!!!!

    Er moet me alleen wel één ding van het hart IK MIS DE VERHALEN EN BELEVENISSEN VAN T&T

    X
    Simonet

  24. Gefeliciteerd!!! Ik doe ook graag weer aan deze verloting mee…
    groetjes

  25. Hartelijk gefeliciteerd met de beide redenen waarvoor je ons lezer verwent. Ik doe graag mee om die prachtige hanger te kunnen winnen.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

  26. wauw, dubbel gefeliciteerd! geweldig toch, 300.000 bezoekers! die allemaal kunnen genieten van je hele leuke maaksels en verhaaltjes 😉 Alleen jammer dat T & T nog maar zo weinig voorbij komen… ik mis ze wel een beetje… Erg leuk ook weer, die vogeltjeshanger! Ik doe natuurlijk graag mee aan de verloting 😉
    Groetjes!

  27. Joepie, weer op freubelweb! Je maakt ook zulke leuke dingen, ik kom gewoon handen en tijd tekort 😉
    En wat een leuke ketting, die wil ik ook wel graag winnen…

    Groetjes Mirella

  28. Wat super leuk dat je weer op freubelweb staat, verdiend hoor want je maakt echt super leuke dingen! Door jou ben ik zelfs aan het haken geslagen (je kent mij vast als Kraaltje 😉 )
    Heb vorige week voor het eerst een mutsje gemaakt en ga er zeker mee door, ik blijf je lekker volgen en ideeen op doen hier want dat krijg ik er zeker van!

  29. Ik zag je op Freubelweb en dacht nog, wow, die Nicole wordt daar een echte celeb! En 3 ton aan bezoekers. Ik zeg FANTASTISCH!
    Ook fantastisch: dat vogeltje. Wát een lieverd. En hij roept het uit. Wat hij roept: Ineke’s hals! Ineke’s hals! Waarom? Omdat dat is waar hij wil zijn. Duh! 😉

  30. Wat een gezellige blog en nu kunnen we ook nog eens een leuke ketting winnen 🙂 Ik wil wel een poging wagen!

  31. het zou ook van de zotte zijn als freubelweb jou zou overslaan! (met al die leuke dingen) en je blogjes, heerlijk om te lezen, dus zo raar is het niet die 3ton!!!! Nee hoor, zonder gekheid je blijft ons aantrekken en ook ik mag graag eens rondneuzen.

    En nu weer zo een mooie hanger, graag had ik ook meegedaan! Dank je wel voor alle ideeén en hopelijk dat wij nog heel lang mee mogen genieten!

Geef een reactie

