Gehaakte sjaal

Afgelopen mei begon ik al met het haken van hexagons, leuke zeshoekige bloemen, om er een sjaal van te maken.
En net voor de herfst zijn intrede deed, was de sjaal eindelijk klaar!

Hij heeft een hele tijd moeten wachten op het donkere randje. En nu het erom zit, vind ik het misschien iets te donker.
Volgens mij haalt het de aandacht weg van de bloemen. Maar ja, zonder donker randje was het ook niet “af”.
En ik peins er niet over om een lichter donker randje eromheen te haken. lol…

Ik ben er toch wel heel blij mee hoor, want hij is ook lekker zacht.
Zelfs vriendlief heeft hem al gedragen. Geheel vrijwillig! (Wel alleen binnenshuis natuurlijk 😉 ).

En om hem helemaal af te maken, naaide ik er een leren label met “nicollie” erop vast.

Mocht je ook zulke leren labels met je eigen naam of bijv. “handmade” erop willen, dan kun je ze hier bestellen.
(En als je bij de opmerkingen zet dat je via mijn blog komt, krijg je er een paar extra: 5 voor de prijs van 3. Of 12 voor de prijs van 9).

Dan nog de sneaky blogverloting van het berichtje hieronder… (had je het bericht helemaal gelezen en de blogverloting gezien?)
De gehaakte roosring gaat naar Froukje en Truusje!

Ondertussen ben ik benieuwd naar jullie reacties op mijn sjaal (en labels)!

7 reacties op “Gehaakte sjaal

  1. Ik vind dat randje erom juist heel mooi! en je labeltje eraan is wel heel erg leuk! Dus…..helemaal goed!!!!!!

  2. De sjaal is heerlijk vrolijk. Dat hebben we nodig met dir weer. Die labels zijn geweldig. Helaas niet voor al mijn sjaals geschikt, maar zeker een overdennking waard.

  3. Ik vind je sjaal hartstikke mooi geworden! En hij zal vast ook lekker warm zijn 🙂 labeltjes zoals altijd weer super!

  4. Heeyy! 😀 de sjaal is echt adorable.. Ik vind de kleurtjes die je altijd gebruikt ook echt super! Veel liefs!

  5. Hoi Nicole,
    Jeetje wat ben jij creatief zeg, helemaal geweldig!! Ik kwam op je site terecht omdat ik op zoek ben naar leren labels. De link die je op je site hier naar toe hebt doet het niet. Kan je mij aan het adres helpen? Alvast bedankt!

    Groeten , Hill

Geef een reactie

