Armbandjes of boekjes anyone?

Nu ik van de Kunstmarkt zoveel spulletjes over heb, heb ik ze maar met een aardig prijsje op mijn site gezet. Op is op!
Armbandjes met en zonder haaksel…

En leren notitieboekjes en -blokjes met bestempeld label:

En tot die tijd mogen ze mooi in deze houten doos met kijkraampje liggen:

En voor wie tot zo ver heeft gelezen en niet gauw is weggeklikt na deze schaamteloze spam-in-de-hoop-nog-wat-te-verkopen, want zeg nou zelf, wat moet ik met 12 notitieboekjes, 5 notitieblokjes, etuitjes, portemonneetjes, kettinkjes, ringen, broches, magneetjes, armbandjes… Aargh! verloot ik een ring met gehaakt roosje, zoals linksonder in de doos te zien. Een paarse natuurlijk!
Laat een reactie achter als je hem wilt winnen.

Toedels!

13 reacties op “Armbandjes of boekjes anyone?

  1. ik maak me er helemaal geen zorgen om dat jij met je spulletjes blijft zitten, maar je mag mij altijd spammen hoor… je spamt heel gezellig! ik doe niet aan ringen dus ik gun hem graag aan iemand anders ๐Ÿ™‚

  2. Ik doe graag mee voor een gehaakte ring, altijd leuk om origineel uit te pakken bij de collega’s en vrienden ๐Ÿ™‚ En succes met de verkoop van je prachtige spulletjes ๐Ÿ™‚

  3. Ik “ding” graag mee met de verloting van de ring.
    Jammer dat de kunstmarkt niet veel opgebracht had voor je, maar wat hier al boven stond je zal niet lang met deze leuke spulletjes blijven zitten.

  4. Ik vind de armbandjes erg leuk, maar heb al zoveel sieraden die ik niet draag dat ik dat zonde vind. Maar er zijn vast genoeg gegadigden die een armbandje of boekje bij je bestellen ๐Ÿ˜€ De ring ziet er erg schattig uit! Misschien moet ik ook maar eens gaan haken..

  5. ja ja ja ja ja ja ja ja!! Die ring vind ik geweldig!! Maar volgens mij had je dat al door van mij……
    Super leuk!!!

  6. Paars is echt mijn favorite kleding kleur. Ik heb meerdere bloesjes en shirt s in die kleur. Zo’n ring zou er natuurlijk heel leuk bij staan….

  7. Lijkt me helemaal super!! Ik doe heel graag mee! Ik ben dol op haaksels en op roosjes!!:):) wat een lieve actie weer!:) heel veel groetjes!

  8. haha jij en ze in het laadje houden.Maar het ziet er weer super uit.
    En ja ik doe graag mee aan de blog verloting van de ring,maar niet voor mezelf maar voor truusje als oppepper…(#zitinsressvooroperatie)

  9. wat zonde dat de verkoop niet goed is gegaan! Het was voor zo’n goed doel! Prettig weekend!

  10. Jammer dat je met zoveel spulletjes bent blijven zitten! Maar zou graag meedingen naar de ring. Ik vind hem รผbercool!

Geef een reactie

