Jasjes voor Nicx enzo

Ik haakte nog wat jasjes voor letters, dit keer “Nicx”, zodat ik ze dit weekend op de Kunstmarkt op mijn kraampje kan zetten.
Gezellie!

Sorry voor de slechte foto.

En als je dan een jasje te veel of net te groot/klein/in de verkeerde kleur haakt, kun je hem altijd nog als ring gebruiken…

Ooh, wat toevallig! 😉 Eline’s huis agenda ligt eronder! Die kreeg ik omdat ik een tas maakte voor een uitgeverij.
Bofkont ben ik he!

Ik kreeg ook het boek waaruit ik de tas maakte, wat een geweldig boek is het! Ik geloof dat het pas in november in de winkels ligt, maar het is echt de moeite waard om op je verlanglijstje te zetten te kopen.
Bovenop het boek liggen buttons die ik maakte voor Nancy, met wie ik op zaterdag een kraampje deel op de Kunstmarkt. Ze wordt vaak gestoord terwijl ze aan het haken (en steken aan het tellen) is…

En dan ga ik dadelijk maar eens wat maken voor de Kunstmarkt, had vanochtend vrij genomen daarvoor, maar al wat ik heb gedaan vandaag… niks gemaakt. *zucht*
Ik heb wel alvast alles ingepakt, dus ik ben er klaar voor!

4 reacties op “Jasjes voor Nicx enzo

  1. Je letters zijn weer leuk! Toch handig dat je het altijd als ring kunt gebruiken… En wat ben je verwent met het boek en de agenda! Ben hel benieuwd naar het boek (agenda ken ik al ;0) )
    Heeeeeel veel plezier op de kunstmarkt. Ik zit het weekend helemaal vol dus kan helaas niet langs komen *snif*

  2. Haha, je bent geweldig!!! Ben ook klaar hoor! Ga straks alles in pakken. Je hebt zoveel leuke dingen, komt helemaal goed!! Je letters zijn leuk!! Maar de broches zijn top!!!! tot gauw!! Heb er zin in!!!
    🙂

Geef een reactie

