Leren notitieboekjes met label

Ik maakte (alweer voor de Kunstmarkt) nog wat leren notitieboekjes.
Dit keer met het leer van mijn lieve collega.

En om het af te maken naaide ik er een zelfgemaakt labeltje op, ook van leer natuurlijk.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Ik wil er nl. nog een paar maken, (of visitekaartjesmapjes, etc.) jaja, voor de Kunstmarkt, maar als jullie zeggen: “doe maar niet”, dan ga ik wat anders doen. ๐Ÿ˜‰

13 reacties op “Leren notitieboekjes met label

  1. Wat een schatjes zeg, hoe kom je toch op die leuke ideeรซn?

  2. hallo!
    in mijn zoektocht naar bedrukte leren labels kwam ik hier terecht en zag ik jouw mooie dream labels. Mag ik vragen hoe je die hebt gemaakt of waar je die hebt laten maken?
    dank vast!
    Marieke

  3. Hallo Nicole,
    Ik wil graag leren naam labels bij je bestellen maar i.p.v. made by me wil ik daar graag made by sas op hebben staan, is dat mogelijk?
    Alvast bedankt!
    Saskia

Geef een reactie

