Visitekaartjesverslaving

Ik ben er nog niet vanaf…

’t is de schuld van Vistaprint!
Dus ik bestelde… (stickers, kaartjes en magneetjes)

… en bestelde… (kaartjes en flyers (zonder spelvauten dit keer) (en de flyers zijn zo leuk om een leren boekje te omwikkelen, net echt!)

… en bestelde… (2 bekers, 3 notitieblokjes en een schrijfblok)

… en bestelde… (3 stempels die niet op de foto wilden).
En net als je denkt dat je klaar bent met bestellen en nadat je zelfs een extra laatje hebt moeten leegruimen, omdat al het moois niet in één laatje past…

… las ik een aanbieding in de Mollie Makes. 100 Moo.com minikaartjes gratis.
*zucht*

Genieten!

En ik wil jullie ook mee laten genieten (zo ben ik dan ook wel weer, haha… 😉 ).
Laat een reactie achter en wie weet is dit pakketje met flyers, kaartjes, magneetjes, stickers én een unieke Nicx-pen voor jou!

30 reacties op “Visitekaartjesverslaving

  1. hahah echt visitekaartjesverslaafd! Moest er erg om lachen omdat ik momenteel in beide studieboeken een visitekaartje van jou heb zitten als boekenlegger.. hahah 😀

  2. Hoi hoi! Laat dit dan meteen de eerste reactie zijn! Ik doe mee! Al is t alleen al voor de unieke nicx-pen! T ziet er allemaal erg leuk uit!

  3. Wil je over je verslaving praten? (haha) Wij luisteren wel. Maar eerlijk is eerlijk, het is wel allemaal heel erg mooi om te zien en om te hebben zeker, denk ik.

  4. Haha, zullen we een praatgroep voor je oprichten? Je gaat wel heel ver 😉 Maar ze zijn allemaal wel echt ontzettend leuk!!! Ik krijg bijna de neiging mee te gaan in deze verslaving. Te leuk hihi. En één ding is zeker. Het duurt héél lang tot je zonder komt te zitten!!
    De stickers zijn trouwens ook ontzettend leuk. Passen mooi in m’n agenda ♥

  5. ik wil heeeel graag reclame voor je maken hoor! Je maakt zulke mooie dingen:)

  6. tja, wat een drama´s die verslavingen… zo heb ik er ook een paar ontwikkeld, zucht….
    Wel wil ik kans maken op dat superleuke pakketje…

  7. Haha! Herkenbaar… Maar je had mij al genoeg verwend met de bestelling buttons en magneetjes! Konijntjes voor mijn zusje en roodkapje voor mezelf 🙂 En de beestenkoppen voor m’n neefjes! Als dat geen verwennerij is… Bedankt!
    Groetjes Rianne

  8. oh wat zijn ze toch allemaal mooi zacht en lief
    je word er zo verslaafd aan
    groetjes

  9. Het is wat met die verslavingen. Het zou verboden moeten worden hihihi
    Maar wat zijn ze weer leuk! Te leuk eigenlijk.
    Die pennen schrijven echt verschrikkelijk fijn. ;0)

  10. Oh echt super al die leuke spulletjes!! Ik kan daar echt van genieten (zelfs van de foto’s ervan!!).

    Liefs,
    Germa

  11. Oooo…sodeknetters..die vistaprint is vast blij met jou! hahaha…ik snap je verslaving best hoor..ik kan zo mee in de praatgroep… het ziet er ook allemaal weer zo jummie uit, je raakt alleen al verslaafd door het kijken er naar! Fijn week-end! Grtzz..Maddy.

  12. geweldige verslaving,zo’n een wil ik ook hihi…mooi gedaan hoor allemaal,wil ik ook wel leren

  13. Echt een Hollander hè. Was het gratis? En ja dan wordt je hebberig toch? Maar het ziet er allemaal erg leuk en vrolijk uit.

  14. Ben niet zo van het reageren. Maar geniet altijd van je verhaaltjes en frutsels. En deze keer heb je wel heel veel leuks.

    Ga alsjeblieft lekker zo door, met of zonder verslavingen.

  15. ja nicole ik sluit me bij de andere mensen aan ga zeker zo door je hebt zeker erg leuke dingen gemaakt en die mamase armbandjes voor juf marlies is een top iedee.anouk komt maandag naar je toe voor 2 armbhotmail.comandjes alleeen een vraag kan je de zelfde armbandjes ook met naam maken en dan ook et een touwtje en wat kosten ze dan ik hoor het wel gr sonja pullens

  16. ik wilde pas ook een lading kaartjes bestellen bij vistaprint, maar hun prijzen zijn precies gestegen … Bij de gratis visitekaartjes kan je geen eigen ontwerp meer opladen blijkbaar en de gratis postkaarten zijn er nog maar 10 ipv 100 … Is dat bij jou ook ?

  17. hihi, hoe herkenbaar. Maar ik help je graag van een setje af hoor 😉
    mijn nieuwe moodboard kan wel een kaartje gebruiken “to carry yarn” als herinnering dat ik wat vaker moet haken…

  18. Hoi hoi, Nou ik ken het ook hoor dat ‘dwangmatig’ bestellen (haha). Ik heb het met stempels en papierblokjes. Bijkomend probleem is dan weer dat ik de designpapiertjes zo mooi vind en zonde om te gebruiken. Ja en dan heb ik natuurlijk weer een excuus om weer een mooi blokje te bestellen 😉

  19. Jammie, wat een moois allemaal! Ik snap best dat je daar erg hebberig van wordt want….dat word ik ook! Tis gewoon zonde om te gebruiken 😉

  20. Wat een leuke dingetjes wer allemaal,hebbe,hebbe,hebbe:):):)Erg toch?

  21. Prachtig al dat papier ben er dol op.
    En er zijn ergere verslavingen hoor! valt best mee.
    Bij leuke spullen hoort een leuk kaartje!

  22. Ik heb last van dezelfde verslaving…zucht… zojuist voor de 3e keer in 1 week een bestelling geplaatst 🙂

  23. Ohhhhh dat wachten bij de brievenbus…zo spannend.ik snap hoe je je voelt, en ik doe dus graag mee. Groeten van renee

Geef een reactie

