Ketting met haaksels

…hoe kan het ook anders.
Mijn eerste echte passie was sieraden maken en één van de andere passies (ik heb er teveel, geloof ik *bloos*) is haken.

Ik zag de keramieken kralen bij de Pipoos en was helemaal flieft. Terwijl ze niet eens roze of paars zijn. Maar ze glanzen zo mooi…
Gelukkig had ik bijpassende kleurtjes wolletjes en samen met wat zoetwaterparels en Swarovski’tjes (die gebruik ik bijna altijd in mijn sieraadjes), maakte ik een lange ketting.

Ik droeg hem al op de Haakmiddag en gelukkig kreeg ik allemaal leuke reacties!

Nu we het toch over de Haakmiddag hebben, 😉 ik heb nog 3 Goodiebags te verloten!
De winnaressen zijn Mirella, Claire en Petra! Mailen jullie me je adres, dames?

En dan nog even dit: mijn lieve collega (gelukkig heb ik alleen maar lieve collega’s) (ze zouden toevallig eens meelezen, haha) heeft een stichting en die stichting heeft een school in Nepal opgericht. Nu zijn niet alle leerlingen in het bezit van kleren, dus willen zij daar kleren kopen voor ze. Om ze te sponsoren (want zeg nou zelf, dit is toch wel een Heel Goed Doel), doneer ik 20% van alle bestellingen tot 1 oktober, zodat ze daar hopelijk een paar jasjes enzo van kunnen kopen. Ik wilde al sjaaltjes gaan breien, maar ten eerste kan ik niet breien (ha!) en ten tweede is dit veel makkelijker en ook nog eens beter voor het plaatselijke kledingwinkeltje.
Dus, mocht je nog wat van Nicx nodig hebben, bestel dan vooral voor 1 oktober!

En dan ben ik nu heel benieuwd wat jullie van mijn ketting vinden!

9 reacties op “Ketting met haaksels

  1. En of dat een goed doel is! Wat een mooi initiatief, ik ga zeker iets bestellen! En hoewel ik geen sieradenmens ben, vind ik je ketting geweldig 🙂

  2. Wil ik net even reageren op je mooie ketting zie ik opeens mijn naam staan, jehhhhhh, ik heb een goodiebag gewonnen, wat leuk, ik ben er heel blij mee, ‘k ga je straks even mailen want ik ben op dit moment op vakantie.

    Maar je ketting is heel mooi en net wat je zegt, de kralen glanzen erg mooi en ook al is het geen paars of roze, ik vind de kleuren[combinatie] erg mooi.

    Mooi om je in te zetten voor het goede doel, mooi doel ook.

  3. Pingback: *Tutorial* Ketting met haaksels « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

Geef een reactie

