Visitekaartjes, maar dan anders

Zoals ik in het vorige berichtje al fluisterde, bestelde ik weer visitekaartjes.
(En dan fluister ik nu even dat er nog meer onderweg zijn… *bloos*)
Is er een Anonieme Visitekaartjesverslavingsgroep waar ik me aan kan melden?

En eigenlijk zijn het toch geen visitekaartjes…
Laat die Anonieme Visitekaartjesverslavingsgroep maar zitten.

Omdat er geen tekst op staat, zijn het eigenlijk meer Kadokaartjes, of Bedankkaartjes.
En met wat lijm en blaadjes worden het Visitekaartblokjes.

Ik maakte ook bijpassende buttons.
Erg leuk om weg te geven!

Verder maakte ik nog meer leren spulletjes…
Met Kokeshi’s (ik ben wel in de Japanse sferen de laatste tijd, geloof ik… met de kersenbloesembuttons die hieronder staan, de kersenbloesem in de visitebedankkaartjes en nu weer Kokeshi’s).

Ik neem de leren spulletjes mee naar de Haakmiddag van a.s. zaterdag en ze mogen ook mee naar de Kunstmarkt in oktober, dus ik moet nog even een voorraadje maken.

Anyway, ik wil graag een setje van een visitekaartblokje, een button en een paar kaartjes weggeven aan één van jullie.
Ik lees het wel als je wilt winnen. 😉

32 reacties op “Visitekaartjes, maar dan anders

  1. Hoi Hoi,

    Wat heb je weer een enorm leuke dingen gemaakt.
    Zou ze graag eens in het echt willen bewonderen.
    Waar wordt de kunstmarkt tzt gehouden?

    Groetjes,
    Dieuwertje

  2. *kwijl**kwijl**kwijl**kwijl**kwijl**kwijl**kwijl**kwijl**kwijl**kwijl**kwijl**kwijl**kwijl**kwijl* wat een super leuke dingen heb je de laatste tijd weer gemaakt *kwijl**kwijl**kwijl**kwijl**kwijl**kwijl* je hebt het over een praatgroep, nou ik zoek een ‘ik ben verslaafd aan de spullen van Nicole ‘*kwijl**kwijl**kwijl**kwijl**kwijl**kwijl* Ik heb inmiddels al zoveel leuke spullen van je, behalve dit visitekaartblokje, deze button en kaartjes, dussuh *ik wil winnen* *ik wil winnen* *ik wil winnen* *ik wil winnen* *ik wil winnen* *ik wil winnen* #einde slijmbericht 😉

  3. *kwijl**kwijl**kwijl**kwijl**kwijl**kwijl* Je hebt de laatste tijd wel weer heel veel leuke dingen gemaakt. Is er ook een verslavingsgroep voor Nicollie ? Ik heb al zoveel leuks van je in huis (maar nog lang niet alles, zoals wat je nu in je blogverloting aanbiedt) Dussuhh……..
    *ik wil winnen* *ik wil winnen* *ik wil winnen*

  4. Als je even nog wat Kokeshispulletjes extra maakt dannnnnnnnn ……….. 😉
    Meeennnnnnn, ze zijn weer uebercute je creaties (zucht) heeeel hoog hebbegehalte, enne (ja, ik val in herhaling) een mens kan noooooit genoeg buttons en nicolliespulletjes hebben 🙂

  5. Super, maar dan ook superleuk, zou heel goed passen bij het etuitje 😉 (of ben ik nu te hebberig?)
    En grappig je visitekaartjes”verslaving”, maar ze zijn wel iedere keer superleuk

  6. Owww…natuurlijk wil ik dat ook wel winnen…wie wil dat nou niet:-)!

    Ik heb laatst al even bij je buttons zitten kijken in je winkeltje, maar kan nog niet zo goed kiezen, ze zijn allemaal leuk!
    Grtzz..Maddy

  7. Geweldig de visitekaartjes die geen visitekaartjes zijn. Ziet er heel erg mooi uit. Misschien kunnen we wel een hulpgroep starten om je bij te staan in je verslaving van visitekaartjes. Gooi het er maar uit…..
    En natuurlijk wil ik graag winnen.

  8. Jaaa natuurlijk wil ik wat van jou winnen!!!
    Want jou verslaving vind ik niet erg hoor 😉
    Zulke leuke dingen elke keer weer 🙂

    Liefs Thea

  9. Hahahaha, lig helemaal in een deuk om je “Is er een Anonieme Visitekaartjesverslavingsgroep waar ik me aan kan melden?”.
    De visitekaartjes die geen visitekaartjes zijn, zijn érg leuk!! En die button maakt het dan helemaal af. Die Japanse sferen zijn erg rustgevend. Wie wil daar nou niet mee werken 😉

  10. Kaartjes heb je nooit genoeg… toch? En nee, ik ben ook helemaal niet verslaafd aan kaartjes, ik zat er net aan te denken ook weer eens wat te bestellen 😉 leuk idee om er een boekje van te maken! En tuurlijk wil ik kaartjes winnen, in boekvorm of los… laat maar doorkomen 🙂
    Had ik al gezegd dat ze superleuk zijn? Niet? Nou bij deze dan… superleuk zijn ze!

  11. oh wat super leuk weer. Ik zou graag wat bij je willen winnen! Maakt me niet uit wat!! Alles is zo leuk.. doe dus gewoon weer een poging
    …………

  12. wat is dat mooi! Die buttons zijn prachtig. Mijn dochtertje heeft laatst alle stukjes tekst zitten lezen van trippel en trappel en dan vooral van de buttonmachine. Erg leuk. Ik doe graag mee

  13. Wat zijn ze leuk geworden!! En dan met zo’n zelfde button! Echt heel erg leuk! En ja, de kokeshi, super 😉 Nancy

  14. Oh, mooi (weeral 😉 ) En die Japanse toets maakt het helemaal af! Ik maak graag kans om iets te winnen! Succes met je inspiratie (waar blijf je het vandaan halen, en tijd…Als je ooit pakjes tijd verkoopt ben ik je beste klant!

  15. wat maak je toch een mooie dingen!! Jaloers op je creativiteit en ideeen! Ik volg je graag!

  16. hoi sinds kort volger van je. wat zijn de kaartjes lief en toch wel grappig wou dat ik ook zo creatief was groetjes pips

  17. je leercreaties weer geweldig! hou ook echt van die stempel! En ook de visite-maartochnietvisite-kaartjes zijn weer heel leuk bedacht van je 🙂

  18. Oh wat zijn ze weer tof gemaakt. En met het nieuwe schooljaar voor de deur kan ik wel een ‘blokje met visitekaartjes die eigenlijk geen visitekaartjes zijn’ gebruiken om wat heeeel belangrijke dingen op te schrijven en ze zo ook niet opnieuw vergeet, en omdat ik dan niet moet zitten uit te zoeken wat ik nu ook weer vergeten was kan ik natuurlijk veel vaker een kijkje op je blog komen nemen. Want geloof me, als ik terug naar school moet, en de motivatie is er niet, dan duurt alles heeel lang, en zo zou het blokje alles natuurlijk weer wat opvrolijken. Of die button om mijn boekentas of pennenzak mee op te vrolijken. Maar natuurlijk zijn de lederen blokjes ook weer supertof gemaakt! Eerlijk gezegd ben ik een beetje jaloers op jou, want jij hebt zoveel leuke dingetjes omdat je ze zelf maakt, maar mijn budget is een beetje veel te weinig voor alle dingetjes die jij maakt te kopen :p Daarom zou het dus super zijn moest jij mij toch al een klein beetje kunnen helpen (:

  19. Wat heb je weer wat leuks gemaakt…ik zou graag zo’n leuk setje ontvangen!!

  20. Oh daar zeg ik ook geen nee tegen als er zoiets moois te winnen valt 😉
    Je hebt echt altijd zo’n mooie spulletjes

  21. Ik vind ze geweldig! Heel mooi en verfijnd. Ik wil graag meedoen, maar als ik win wil ik dat je ze aan Patricia/sfeerzeepjes geeft. Die heeft er zo haar best voor gedaan om een mooi bericht te schrijven. En volgens mij wil zij ze het aller aller allerliefst van allemaal winnen :-)))

  22. Of ik zoiets wil winnen? Nee joh, waarom zou ik . Wat moet je met al die rommel? Goed zo, zou een man waarschijnlijk reageren….
    Maar omdat ik dat niet ben zeg ik Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, tuurlijk wil ik zoiets winnen!
    Ik geniet altijd erg van je prachtige creaties en grappige blogs. Elke post is weer een genot om te lezen, ´het is een zonnestraal op een sombere dag, het verwarmt je als een brede lach´….zoiets. Mooi gezegd of niet?

    Samengevat: tuurlijk wil ik winnen 😉

  23. natuurlijk doe ik mee…erg leuk weer wat je allemaal maakt. Nu maar hopen..
    groetjes Helen

  24. Wat een heerlijke dingen heb je weer gemaakt. Ik wil ook graag mee doen, haha! =D ik vind de kokeshi echt zo adoralbe ❤ super schattig.. Ik wou dat ik zulke dingen kon maken en zo orgineel zijn!
    Veel liefs!

  25. Leuk om te zien dat ik niet de enige ben die de versaliteit (wat n woord) van washitape heeft ontdekt. Mijn tafel ligt er ook vol mee. Maar, onee, dat ging ik niet melden. Ik wilde zeggen dat die kaarttjes weer echt te schattig zijn. Like ende like ende like!
    Groetjes maar weer!

  26. wat zien je freubels er weer leuk uit, ik hou d’r van!!!! Waar haal je die te leuke plaatjes toch altijd vandaan, zegt ze een klein beetje jaloers *oeps*. maar het is altijd een genot je blog te lezen!!!!

Geef een reactie

