Kersenbloesembuttons en washi-tape

… en ook weer wat leer (ik kan het niet laten!).

Maar eerst de kersenbloesembuttons, ik vind ze zooo mooi geworden!

Ik stopte wat losse nieuwe buttons in zakjes en versierde de kartonnetjes met washi tape…

Ziet er gezellig uit, toch? Leuk om weg te geven.

Verder kocht ik nog veel meer mooie plaatjes, maar daar moet ik nog wat van maken.
*fluistert* en zomaar ineens had ik er visitekaartjes van besteld *oeps*

Ook maakte ik nog wat van leer… weer van die leuke (al zeg ik het zelf *kuche*) blokjesjasjes…

En een prototype van een leren etuitje. Ik weet alleen nog niet of ik hem ook voor het echie ga maken… wat vinden jullie? Doen?

Deze is afgekeurd, want de tekst staat er niet helemaal mooi in en ik heb hem overdwars gemaakt, dus nu is hij te smal voor pennen… *pomtiedom*
Ja, lach maar…

Verder ben ik nog bezig met een aantal haaksels, maar die zijn allemaal nog niet af. Ik wil ook nog een boel maken voor de Kunstmarkt.
Iemand een zakje vrije tijd over?
Gelukkig ben ik vandaag vrij, dus aan de slag!

6 reacties op “Kersenbloesembuttons en washi-tape

  1. Wat een leuk idee om de tape zo te gebruiken. Je leer werkjes zijn prachtig groetjes Esther.

  2. Heel leuke buttons en zakjes!
    En jammergenoeg, geen zakje vrije tijd te koop, die zouden ws wel heel goed verkopen.
    Vandaag m’n gewonnen etui-tje binnengekregen, het is super! Dankjewel nog eens 🙂

  3. zowel de buttons als de leercreaties weer erg mooi! Ik ben alleen zelf niet zo van de etuis, dus zou dat niet gebruiken denk ik.

Geef een reactie

