Leren blokjes

… alweer?! Ja, alweer! Maar nu weer in een ander formaat en met andere blokjes.
Zelf vind ik ze superschattig, ik heb er twee gemaakt, dus ik denk dat ik er stiekem eentje in mijn tas stop. *fluit en kijkt onschuldig*


De andere zet ik zo in mijn shopje, misschien is er wel iemand die hem net zo leuk vindt als ik.

Er zit een blokje in met 50 miniblaadjes, erg handig! Ik heb zo’n blokje altijd in mijn tas, straks dus een met een mooi leren jasje voor als ik een Goed Idee krijg of gewoon de boodschapjes op wil schrijven. Ook zit er een in mijn haaktas en in mijn haakkoffertje om kleine haakpatroontjes in op te schrijven.

Ik maakte er ook nog een van rood leer, met daarop een stukje bestempeld leer vastgemaakt. Ook leuk! Al zeg ik het zelf.

Alleen is de achterkant niet helemaal perfect, dus deze kan niet in het shopje. Daarom stuur ik hem met de eerste bestelling vanaf € 15,00 mee…


En als niemand hem wil, houd ik deze ook lekker zelf, haha…

Ooh ja, ik zou ook nog de uitslag van de blogverloting bekend maken. Ik liet vriendlief een nummer roepen en de winnares van het leren etuitje (zie ergens hieronder) is Kreatita!
Gefeliciteerd! Mail je me je adres?

Ben benieuwd wat jullie van de leren blokjes vinden!

8 reacties op “Leren blokjes

  1. Heel leuke notitieblokjes, zelfs de onvolmaakte 🙂

    En Joehoe!!!! Ik, had ik nooit gedacht, ik mail je zo dadelijk.

  2. Leuk!!! Is het zacht leer? Ik zie niet zo wat er mis is met rood! Dat noemen ze wabi-sabi: De perfectie door imperfectie. 🙂

    En Kreatita gefeliciteerd, wat een leuke prijs

    Lfs, Lies

  3. Oh wat ontzettend leuk weer. De rozen zijn overigens gelukt. Kijk maar eens op m’n blog 😉
    Liefs Thea

Geef een reactie

