*500e-bericht-blogverloting!*

Jeej, dit is mijn 500e blogberichtje! *rondedansje*

Waarin ik een blogverloting doe…
Maar niet voordat ik jullie mijn laatste maaksel laat zien, alweer iets van leer…

Het is een leren etui met “keep calm and carry on” quote!

Leuk is ie he! Niet alleen voor je pennen, maar haaknaalden passen er ook prima in.

En dat wordt dan ook gelijk maar het 500e-berichtje-blogverlotingskado…

Waarbij ik, als je wilt, je naam op het flapje kan zetten. Of onderaan het etui. Of op de achterkant.
Om mee te doen hoef je alleen maar een reactie achter te laten. Hint: ik hou erg van gezellige reacties die lang van draad zijn. Maar mocht je niet zoveel te vertellen hebben, dan is een korte reactie ook goed hoor! Maak je evenveel kans mee.

Meedoen kan tot en met aankomend weekend, dan maak ik de winnaar bekend.
En mocht je nou niet zo lang kunnen wachten, hij is ook hier te bestellen.

Enjoy!

37 reacties op “*500e-bericht-blogverloting!*

  1. Hoi hoi! Ik ben nooit zo gelukkig met verlotingen, maar blijf het toch proberen… Ik vind dit etui zoooooooooooooo ontzettend leuk!!! Hoop dat ik win, maar wie hoopt dat nou niet???

    Volg je blog al een tijdje en het is altijd een plezier om het te lezen.

    Groetjes van Carole

  2. Wat ben je weer heerlijk creatief geweest ๐Ÿ™‚
    Natuurlijk waag ik een gokje ๐Ÿ™‚ Leuke etui voor je blogverloting!!!!

    Liefs!
    Marjolein

  3. Zo je 500e blog bericht wat goed zeg…….zo ver ben ik nog niet begin net pas ;). Op de naar de volgende 500 voor jou en veel succes op je leuke en gezellige blog!

  4. Wat verzin je toch elke keer weer leuke dingen! Sowieso het hele thema: keep calm vindt ik geweldig.
    Ik zou graag winnen, dan kan ik eerst mijn pannen erin doen voor mijn aankomende examens om ze daarna om te ruilen voor de haaknaalden! Kan ik ze makkelijk meenemen. Tijdens mijn examen een goed idee: keep calm….
    Nu dus kalm blijven tot aan de verlloting!!!!
    Keep on going!

  5. Ow, dat is wel een heel leuk weggevertje! Inderdaad heel handig voor haaknaalden. Heel mooi uitgevoerd in degelijk leer, super! Ik doe graag mee ๐Ÿ™‚

    Pfff, 500 blogberichten…da’s een hoop!

  6. Fffffffffffjjjjjjjjjj, 500 blogberichten, ja wat wil je ook met zoveel leuke dingen die je maakt. Dan zit je daar ook zo aan. haha. Je hebt altijd erg leuke dingen en er staan dan ook veel op mijn lijstje en in mijn mapje op de pc. Zoveel inspirerende ideeรซtjes. Errug leuk allemaal.
    Een mapje voor mijn haaknaalden heb ik nog niet, want ik heb het naaldenkokertje van mijn oma. Die is mij eigenlijk ook wel veel waard. Maar voor pennen en borduurnaalden kan hij natuurlijk ook. Die ben ik ook wel eens nodig als ik in een patroontje moet turven van mezelf.
    Nou ja, hij is iig weer mooi geworden.

    Groetjes, Agnes.

  7. Gefeliciteerd met je 500 volgers,op naar de 1000 volgers.
    Ik waag een gokje voor deze mooie give away .

  8. Ik vind het leuk dat het weer begint te bruisen op je blog. Vakantie is fijn maar de stilte…..
    Het is niet niks 500 blogberichten en je moet ze allemaal lezen en daarnaast nog mooie, leuke en aparte dingen maken.
    Groet van Liesbeth

  9. 500 blogberichten dat zijn er best al wel veel. Zover ben ik nog lange niet. Maar ik lees jou berichtjes altijd met heel veel plezier (bedenk me nu dat ik morgen bij daglicht de rozen die ik gehaakt heb met jou tips erbij even op de foto moet zetten en bloggen want ze zijn gelukt hoera!!) dus ik hoop dat er nog heeeeel veeeeel gaan volgen. En tja wie is er nou niet blij met kadootjes en dan ook nog een kadootje van jou hand ๐Ÿ™‚ Ik maak heel graag kans op zo’n mooi etuitje, handig voor onderweg voor de haaknaalden (ja naalden, want ook dochterlief heeft het haakvirus dik te pakken, ook daar moet ik nog over bloggen trouwens) en potloden voor de andere dochter voor haar puzzelboekje.
    Dus ga vooral zo door met bloggen, ik blijf een trouwe volger ๐Ÿ™‚

    Groetjes Thea

  10. Hoi!

    Hier nog iemand die helemaal hebberig word van alles wat je maakt ๐Ÿ˜‰
    Ik doe dus ook heel graag mee aan de blogverloting.
    Ik kijk iedere keer weer met plezier uit naar je volgende blogberichtje.

    Liefs Kim

  11. Hoi Nicolien, wat een leuk etui”tje, weet je wat ik zo erg vind?????
    kort gelden is het huis gerenoveerd en heb veel weg moeten gooien, waaronder een hele zak leer……………..
    want ik ben toch veel aan het haken, dus weg ermee………
    nu jij de afgelopen tijd veel leuke leer-creaties maakt , moet ik er steeds aan denken…….maar ja……..je kan niet alles doen toch ????
    groetjes Geesje

  12. Nou wat wil het toeval, ik ben al zo lang op zoek naar een etui voor mijn haaknaalden, maar kan maar geen leuke vinden totdat ik je blog zag! ๐Ÿ˜‰ Groet Sanne

  13. wowwww 500 blog berichten dat is niet niks, gefelies daarmee,ik vind je etui erg gaaf! hoop net als de anderen natuurlijk DE winnaar ervan te worden, enne mocht dat zo zijn :-), dan mag er jenneke opkomen….in gedachten zitten mijn haaknaalden er al in. ik ben nu een aantal weken volger en je berichten zijn altijd leuk om te lezen evenals de foto’s die erbij zitten, je maakt een hoop leuke dingen. ga zo door op naar de 1000!
    lieve groet jenneke

  14. Oh wow wat heb je die tekst er prachig opgekregen zeg! Snap niet hoe je het doet maar ik vind het heel professioneel! Je maakt altijd zulke mooie dingen van leer. Ik probeer het ook wel eens met het maken van een armband maar dat is niks vergeleken bij wat jij maakt. Nou genoeg veren dacht ik zo, ik vind het heel leuk om jouw berichten te volgen en ik maak graag kans op deze prachtige etui! Carry on!
    Groetjes van Nicole -Maaksels en Meer-

  15. Wat een bom aan inspiratie. Prachtige haakstukken, ideeรซn en mooie foto’s. En dan nu weer zo’n mooi mapje. Op naar de volgende 500volgers. Ik ben in ider geval hooked.

  16. ooooooooooo,alweer een mooi dingetje!!vind de notablokjes ook zo mooi!proficiat met alle berichtjes!!!leuk he als er zoveel zijn!

  17. Natuurlijk doe ik mee met je blogverloting. Tot nu toe heb ik nog weingi geluk gehad, maar wie weet…
    Ik volg je blog nu al een tijd en heb al veel inspiratie op gedaan. Dus ik hoop dat je nog lang blijft doorschrijven en freubelen.
    Groetjes Helen

  18. Heeyy daar!

    500 Blogberichten zijn wel errug veel hoor! Op naar de 750, even flink posten dus, haha. Je hebt erg leuke ideeรซn dus dat zal wel niet zo moeilijk zijn!
    Hij is erg mooi geworden, je etui, ik maak er graag kans op, haha!
    Genietse in ieder geval van het mooie weer.

    Liefs!

  19. Echt heel mooi gemaakt en zo netjes gestikt in die afgeronde hoekjes ! Ben pas gisteren terug van vakantie in Zuid-Nederlands Limburg (prachtige streek om te wandelen) en ben nu heel wat van je berichtjes aan het inhalen. En ja, ook ik wil graag een kansje wagen voor het mooie leren etuitje.
    Ik knutsel en handwerk heel graag maar echt creatief ben ik niet. Meestal moet ik inspiratie opdoen op blogs, waaronder natuurlijk de jouwe ๐Ÿ˜‰
    En tijd, daar heb ik helaas altijd te kort van, dus blijft het, ondanks de vele materialen en knutsel- en handwerkboeken die ik heb, meestal bij een hoofd vol ideeรซn en weinig uitwerkingen ervan.
    Ben eigenlijk wel stiekem wat jaloers dat jij daar alle tijd voor vindt. Maar vanharte gegund hoor! Daardoor zijn er dan leuke blogberichtjes van je te lezen ๐Ÿ™‚
    Vele groetjes, sneksniltje

  20. Via DaWanda kwam ik je producten tegen. Je producten van leer vind ik erg mooi! En dan krijg ik ook de mogelijkheid om mee te doen met een giveaway, dat is helemaal leuk, ik doe mee!

  21. Endewauwie, 500 berichtjes! Dat ga ik (voorlopig) niet halen. Maar je bent een heel geweldig leuk voorbeeld. En wat een brilliant hoesje heb je weer bedacht. Supercoole stempel met dat kroontje! Toppietoppie.
    Ga zo door, ik zeg: “op naar de 1000.”
    Groetjes,
    Gineke

  22. Nah…jouw Give Away komt als geroepen! We zijn vandaag naar Rotterdam dierentuin Blijdorp geweest…wat heeft dat er nou mee te maken denk je dan…nou veel, want ik had al bij heel veel ‘haakmensen’ gelezen dat ze onderweg ergens naartoe in de auto gewoon lekker zitten te haken, Nou ben ik nog niet zo hรฉรฉl erg lang een fanatieke haker en dat had ik dus nog nooit eerder gedaan (zelfs niet in de vakantie, terwijl we dan toch een hele dag in de auto zitten)! Nu dacht ik heel blij, goh neem wat haakspulletjes mee voor onderweg…en wat miste ik??…juist een mapje om mijn haaknaalden in mee te kunnen nemen!..en iets voor de losse bollen, maar dat gaat er niet in passen:-)) Zou dus heel graag een kansje wagen en feli met je 500e blogbericht!

    Grtzz..Maddy (ps. ik heb ook een give-away lopen mocht je interesse hebben)

  23. ik was je blog kwijt maar heb je weer gevonden ๐Ÿ™‚
    had eerder al eens je mandje van stof gemaakt, heb ik nog altijd mijn sleutels in in de hal. Dit etui lijkt me ideaal! dus ik doe graag mee!

  24. gefeliciteerd Nicolle
    en wat hebben we leuke creative dingen voorbij zien komen
    en vooral die Tutorials super
    en dan al die inspiratie waar haal je het toch vandaan
    op naar de volgende 500
    en ja tuurlijk wil ik een poging doen die schitterende creatie van jou te winnen
    groetjes je trouwe fan Leonie

  25. Natuurlijk kan k t niet laten, er wordt een etuitje weggegeven. ๐Ÿ˜‰ Terug van vakantie even de gemiste blogs inhalen. Mooie tekst vindt ik dat ook, keep calm, zeker met de variatie crotchet on of knitt on?! Deze laatste variatie had ik nog niet gespot. ๐Ÿ˜‰

  26. Gefeliciteerd met je 500 ste blog, joepie!!!! Bij deze mijn complimenten voor je leuke site. Sinds kort bezoek ik je site. Ik was helemaal weg van de gehaakte slinger met buttons. Ben deze nu aan het maken. Gisteren ontving ik per post de buttons, geweldig leuk! Net als al de andere doe ik nu ook mee aan de verloting, ben benieuwd wie deze mooie, moderne en luxe etui gaat winnen ๐Ÿ™‚ hartelijke groeten, Wilma.

  27. Proficiat met je 500ste blogberichtje, nog eens zoveel erbij hรฉ! Ik doe graag mee aan je blogverloting. Het is al enige tijd geleden dat ik mijn haaknaalden in de aanslag heb genomen daar mijn naaimachine een beetje hun plaats heeft ingepakt. Misschien als ik ze in dit mooi jasje zie liggen dat ze mij wat meer kunnen overtuigen om ze er eens uit te halen en aan het werk te zetten ๐Ÿ™‚

    Groetjes
    Fran

  28. Wat een superleuk etuitje!
    Proficiat met het 500ste blogbericht, lekker feestvieren!
    Ik doe graag met je mee.

    Groetjes
    ๐Ÿ˜€

  29. 500 blogberichten al weer. Een mooie mijlpaal ๐Ÿ˜€ En wat ben je toch geweldig creatief!! Vind het heerlijk om je blogs te lezen want je schrijft ontzettend leuk. Moet er af en toe flink om lachen. Ook dit etui is weer erg gaaf. Past leuk in m’n haakkoffertje!! Die ik overigens nog steeds helemaal mooi moet aankleden. Iets met tijd ๐Ÿ˜‰ Heb er al wel alle materialen voor!

    Groetjes,
    Luana

  30. doe graag mee aan je blogverloting. wat een leuk etuitje.Niet dat ik vaak in de prijzen val ๐Ÿ˜‰
    je hebt een erg leuk blog en lees het graag, ga zo door.
    groet Anneke

  31. Hoi Nicolle, gefeliciteerd met je 500ste blogbericht (je zal wel lamme vingers hebben van het typen, haha). Ik vind je blogberichten en creaties echt ontzettend leuk. Altijd een feestje om even mee te lezen. Haken kan ik gelukkig zelf ook, maar dat spelen met leer wat jij vooral de laatste tijd doet, daar waag ik me niet aan hoor. Lijkt me veel te ingewikkeld en weet zeker dat mijn oude naaimachientje dit met me eens is ๐Ÿ˜‰ Ik ben altijd mijn pennen kwijt in mijn (veel te grote) tas, dus dit etuitje zal in mijn dagelijkse leventje goed van pas komen.

    Blijf vooral lekker creatief bezig en bloggen !

    Zomerse groetjes,

    Manuela

Geef een reactie

