Leren visitekaartjesmapje

… met een superleuk ontwerp al zeg ik het zelf.

Ik maakte echt even een rondedansje toen hij gelukt was. Whoei!

Ook maakte ik een leren notitieboekje..

En toen deed ik weer een rondedansje.

Ik heb ze net in mijn shopje gezet.
Weet je wat ook leuk zou zijn? Dit leren visitekaartjesmapje of notitieboekje met je naam erop. Links of rechtsonderin de hoek, aan de binnenkant of aan de achterkant.
Hmmm… vooruit, als je er een besteld, maak ik er nog een en zet ik er gratis je naam bij. 😀

En dan ga ik nu even nadenken over een blogverloting van het een of ander, want onlangs waren er al 250.000 blogbezoekers langsgeweest én mijn volgende berichtje is nummer 500!
Dat vraagt om wat leuks natuurlijk!
Ondertussen hoop ik dat jullie een leuke reactie achterlaten. *kijkt lief*

8 reacties op “Leren visitekaartjesmapje

  1. Nou ja zeg, hoe heb je dit nu weer voor elkaar gekregen, het lijkt een beetje op embossing, toch? Hoe dan ook, weer erg leuk en heel apart.

  2. Heb al (veel te) lang niet gereageerd, maar wel alles gezien, Nicole, én er elke keer weer van genoten ! Dankjewel. ❤

Geef een reactie

