Alle bloempjes op een stokje!

Ik kocht een leuk vaasje, eigenlijk zeven vaasjes op één plateautje, met bloemetjes erin.
Na een week had ik een leuk vaasje, eigenlijk zeven vaasjes op één plateautje, zonder bloemetjes erin.
En omdat ik doorgaans te lui ben niet de moeite neem om naar de bloemenwinkel te gaan voor zeven losse bloemetjes én omdat een leeg vaasje ook maar een leeg vaasje is, haakte ik zeven bloempjes op een stokje.

Zeven bloempjes uit het boek “100 bloemen om te haken en te breien” en zeven satéstokjes omwikkeld met katoen.
En een heleboel dubbelzijdig plakband.

Ze staan gezellig op mijn theekastje, naast mijn nieuwe love seat. Fijne, subtiele kleurtjes tussen al dat roze en paars.

He, gezellig!

11 reacties op “Alle bloempjes op een stokje!

  1. Meid ,wat staat dat gezellig .
    Lief hoor al die bloempjes!

    Groet Geertje

  2. oh wat staat dat leuk!! (en ben stiekem wel erg benieuwd waar je de vaasjes gehaald hebt 😉 )

  3. Wat leuk, dat grijs tussen snoepjeskleuren (love it).
    Zucht, heb “ergens” in mijn wolletjesmand nog een pakketje liggen om bloemetjes (volgens mij margrietjes) te maken. Vandaag even van dichtbij bekijken.
    Trouwens, jij bent’t schuld …… mijn bestelling van paper/string is aangekomen. In het echt zijn ze (de knoopjes) nog veeeeeel leuker dan op’t scherm. Je bent het toch met mij eens (denk ik) dat je nooit genoeg knopen kunt hebben, ja toch? 😉

  4. Wat gezellig!! Echt heel erg leuk!! @lievelotjesmoeder, de secretaire staat bij mij 😉 wordt vervolgd.. knuf!! Nancy

  5. Leuk je bloemetjes! Superidee om ze op een stokje te plaatsen. Wat een heerlijk hoekje heb je zo.

    Groetjes,
    Lia

  6. Geweldig idee, staat ook heel gezellig op je theekastje. MM misschien een idee voor mijn vaasjes die staan ook negen van de tien keer leeg …

Geef een reactie

