Haakmiddag?!

Ik zat zo eens te denken (soms doe ik dat wel 😉 ), dat het wel leuk zou zijn om een haakmiddag te organiseren.
Gezellig met een aantal haakdames (zijn er ook haakheren?) een middagje kletsen over Haaksels en andere Interessante Onderwerpen, onder het genot van een theetje, met een hapje en eventueel een gezamenlijke lunch en wie wil, kan blijven dineren. De Haakprofessionals die de Haaknitwits tips geven, Haaksels die van elkaar bewonderd worden en klagen over Tegendraadse (haha) Haaksels.
Niet bij mij thuis hoor, daar begin ik niet aan. Vriendlief ziet me al aankomen maar in een gezellig restaurantje hier in de buurt, in Waalwijk (dat ligt vlakbij de Efteling, tussen Tilburg en Den Bosch).
Wie weet, kan ik zelfs een kraampje met wolletjes regelen… Nou, als dat geen reden is om te komen…

Lijkt het je leuk om ook te komen? Stuur me dan een mailtje en zet daarin welke zaterdagen in juli/augustus/september/oktober je nog vrij hebt.
Ook wil ik graag weten of je wilt lunchen (dit is alleen mogelijk bij een grotere groep haakdames en als iedereen wil lunchen, anders gaat het restaurant misschien pas om 14.00 uur open. Ik zal kijken wat ik kan regelen).
Er zijn vooralsnog geen extra kosten aan verbonden, behalve wat je uitgeeft aan eten en drinken (en wolletjes?).

Wanneer ik een idee heb hoeveel animo er is, kan ik met het restaurant in conclaaf om te kijken wat de mogelijkheden zijn.
Daarna horen jullie weer van me!

Zo, kom maar op met die mailtjes! Gezellie!

Enne, dan nog wat anders… Nancy heeft een heel leuk haakpatroon (om in de sfeer te blijven… ) gemaakt.
Foto geleend van Nancy. Ze krijgt hem terug hoor.

Leuke gehaakte garenklosjes die je kunt gebruiken als speldenkussen.
Je kunt het patroon hier bestellen.

17 reacties op “Haakmiddag?!

  1. Haha, je bent geweldig!!! En ik kom hoor!!! We kunnen ook een leuke verloting houden, ik verloot wel een speldenkussen 😉 dikke knuf! Nancy

  2. Wat een leuk idee! Helaas voor mij te ver weg!
    Anders was ik zeker gekomen!

    groetjes Nathalie

  3. Lijkt me super gezellig, maar helaas voor mij ook veel te ver weg. Ik wens degenen die wel gaan heel veel haak(kakel)plezier! En veel plezier met organiseren Nicollie!

  4. Wat een leuk idee, maar ook voor mij helaas te verweg.
    Maar als het doorgaat, dan zien we toch wel een fotoimpressie verschijnen op je blog toch?
    Groetjes Thea

  5. Ik kan niet eens haken. Alleen maar vreselijk slap ouwehoeren. En daar heeft niemand wat aan. Maar ’t is wel een vreselijk leuk idee! Veel plezier alvast voor alle mensen die wél komen!

  6. Lijkt mij erg leuk! Alleen zo jammer dat ik een behoorlijk eindje verder weg woon… maar ik ga er serieus over nadenken! Ik laat het nog weten… Groetjes!

  7. Hoi Nicolle,

    Klinkt erg leuk, zo’n haakmiddag. Alleen vind ik het te ver rijden en ik ben al niet zo’n held op de weg.

    Groetjes Mirella

  8. Voor mij is het ook iets tever weg. Maar misschien een idee om het ook in andere plaatsen te organiseren…..
    Veel plezier in ieder geval.

    Groet, Agnes.

  9. Ik vind zeker een leuk idee, voor mij is t een uur rijden, maar een gezellige dag daaraan gekoppeld is geen probleem hoor. Ik zal eens in mijn agenda kijken voor eventuele datums om te mailen.

  10. Echt een onwijs leuk idee, maar ik woon niet in de buurt helaas!! Voor degene die wel gaan; een hele gezellige “haakmiddag” gewenst!!

    Groetjes,
    Germa

  11. Heb je al gemaild 🙂
    Moet vanuit de kop van Noord Holland komen, maar ik kom graag 🙂
    De fijne kneepjes leren van de gevorderden 😉

    xoxo
    Marjolein

  12. Wat een leuk idee, ik zou graag komen! Alleen is het best ver weg… Misschien kan je iets meer naar het midden van het land?? 🙂

Geef een reactie

