Tasje met omvouwflapje

Meestal zie je mij met een heeeele grote tas, waar ongeveer mijn hele huisraad in meegesjouwd wordt, maar voor af en toe, wanneer de huisraad écht niet mee hoeft, is een klein tasje ook wel handig. Als je bijvoorbeeld morgen naar een receptie gaat ofzo…
Dus ik maakte een tasje met stofjes die ik laatst kocht toen ik met mijn vriendinnetjes op stofjesjacht was. (Ze zijn warempel niet eens roze! Ha! En één van de twee is niet eens paars! Nog een keer Ha!)

Het tasje is gemaakt met een omvouwflapje. Oftewel, je vouwt het tasje aan de bovenkant dubbel en maakt hem vast met een kam snapje en dan zit ie min of meer dicht. Is weer eens wat anders dan een rits.

Ik vond het wel leuk om de voering aan de bovenbuitenkant terug te laten komen. Hij is ook best simpel om te maken… (Hoor ik jullie daar nou om een tutorial vragen? 😉 )
Minder simpel was het om een foto te maken van jezelf waarop je het tasje er dan ook nog enigszins elegant uitziet…

Ach ja, ik kan niet overal goed in zijn… *kuche*

9 reacties op “Tasje met omvouwflapje

  1. Wat een mooi tasje ,leuk zo met die kleurtjes bij elkaar .
    Groet geertje

Geef een reactie

