Blokjes voor jufjes

Ik ging nog een keer naar de Zeeman om nog meer blokjes te halen en ik kon me niet inhouden en nam er veel meer mee dan ik nodig heb, want binnenkort heb ik vakantie!
Wat heeft dat er nou mee te maken, hoor ik je denken… nou, na de vakantie zijn mijn twee tijdelijke baantjes afgelopen en ga ik weer alleen naar mijn ene baantje als juffie op een basisschool. Administratief juffie hoor, geen échte juf (zou ook best leuk zijn, volgens mij).
En om mijn tijdelijke collegajuffen te bedanken (van één van de baantjes, want ik heb het idee dat de meeste collega’s van het andere baantje mijn kadootje niet echt zullen waarderen… dat heb je weleens he. 😉 En dat geeft niks hoor.) en ook voor de collega’s van mijn eerste baantje, waar ik na de zomervakantie weer wel terugkom, (volgen jullie het nog?) heb ik nog wat blokjes versierd.

Dit is pas een gedeelte van de blokjes, de rest moet ik nog maken. Ik ben dus nog wel even zoet. 😉
Omdat ik het gehaak van de blokjes van ergens hieronder teveel werk vind voor meer dan 30 blokjes, heb ik jufjes-buttons gemaakt en er een viltje achter geplakt en dat weer op een blokje geplakt.

Nu nog een kaartje ofzo erbij en klaar is juf Nicole! ;).
Ben benieuwd wat mijn collega’s ervan vinden (ik hoop dat ze niet meelezen hier… 😉 ) en natuurlijk lees ik ook graag jullie reacties!

9 reacties op “Blokjes voor jufjes

  1. Leuk idee! Ik heb de blokjes ook gekocht (net als jij schaamteloos overdreven 😉 )
    Juf van mijn kindje is maandag jarig en toevallig heb ik vandaag ook een blokje voor haar gemaakt, ik zet straks even pics op mijn blogje.
    De enveloppe is vandaag pas weg gegaan, sorry daarvoor, maar volgens mij heb ik wel een leuk envelopje voor jou gemaakt.

  2. hahaha…je hebt wel wat losgemaakt hoor met je blokjes, ik heb ze ook gekocht n.a.v. je oorspronkelijke idee vorige week! Ben er hartjes op aan het haken als afscheidskadootjes voor jawel…de juffen:-) …alleen had onze Zeeman helaas alleen nog de blauw/grijze blokjes. Deze versies met de buttons zijn ook weer erg leuk! ik kan volgens mij vanaf nu nooit meer langs een blokje lopen zonder te denken “hmm..kan ik daar iets mee?”

  3. ECHT EEN LEUK IDEE HOOR…….
    IK KOOP OOK VEEL TE VEEL MAAR ZO OPEENS
    WEET JE ER WEL WEER EEN BESTEMMING VOOR………

  4. Heel erg leuk! Ik lees je blog regelmatig en ik vind het super wat je allemaal maakt. Echt een bron van inspiratie ;-)!

Geef een reactie

