Leren etuitjes enzo

Wat was het gezellig zaterdag, met mijn lieve vriendinnetjes! Ze vonden de notitieblokjes van hieronder erg leuk gelukkig en ze waren ook blij met de rest van de kadootjes. En ik was heel blij met de kadootjes die ik heb gekregen. Wat een verwennerij!

Ik gaf ze o.a. een leren portemonneetje(s ketting) en ik maakte er nog een paar (ze zijn zo leuk om te maken!)…

Verder probeerde ik nog een nieuw ontwerpje uit… een portemonneetje met twee vakjes en een flapje in twee kleurtjes:

En ik maakte buttons met retroplaatjes. Past eigenlijk wel bij de portemonneetjes, vind ik zelf. 😉
Eigenlijk hield ik helemaal niet van retro, maar ik begin het al een beetje te waarderen… met mate dan hoor. Je kunt ook overdrijven natuurlijk.

Wat vinden jullie ervan? Ze zijn er in nog veel meer kleurtjes.

En zo ben ik weer afgedwaald van wat ik eigenlijk wilde laten zien… leren etuitjes!
Ik maakte ze vanmiddag en ik wil er nog veel meer maken… (maar daar heb ik wel vaker last van, haha).

Er passen precies één pen, één dikke (Clover) haaknaald of een paar dunne haaknaalden in.

Dit lila etuitje houd ik zelf. Hij is namelijk niet helemaal perfect, want lakleer is best eigenwijs. 😉

Maar misschien verloot ik hem wel. Of het portemonneetje-met-twee-flapjes. Ik kan natuurlijk weer niet kiezen. Verder nooit last van hoor. 😉

10 reacties op “Leren etuitjes enzo

  1. Wat een geweldige etuitjes Nicole ook leuk voor de pincet of vijl :-). Heppie Ook mooie blauwe???

  2. wauw!!! dat portemonneetje is echt leuk! en de etuitjes zijn inderdaad multi-inzetbaar 😉
    De retrobuttons zijn schattig! vooral die witte, met de stoel en de tv… beetje jeugdsentiment ook, denk ik.

  3. Wat leuk! Ik vind vooral die tweede foto, die etui met het gecombineerde leer, erg leuk.

    Groetjes,
    JoyJonne Hooks – JoyJonne.blogspot.com

  4. idd allemaal weer erg leuk! Ideetje… maak een lusje aan het etuitje, kan je hem aan je agenda, sleutelbos, tas vastmaken zodat je nooit meer hoeft te zoeken naar een pen…
    enneh, hoe maak je die buttons eigenlijk? Groetjes!

  5. Ik vind dat je leuke dingen maakt Nicole, ik geniet iedere keer van je nieuwe ideeën!

  6. Ze zijn echt geweldig!!!! Nog maar een keertje zeggen hihi!! Echt joh! De buttons trouwens ook, helemaal vergeten! 😉

  7. hoi Nicole, bijzonder leuk die beursjes. Maar ook de etuitjes kan ik waarderen…

Geef een reactie

