Notitieblokjes met een haaksel

Laatst was ik bij de Zeeman, daar zag ik superschattige notitieblokjes, die kon ik niet laten liggen…
Het waren pakjes van 6 stuks (voor maar 99 cent!), dus ik nam twee pakjes mee.
Maar om ze nu zo te gebruiken, is ook een beetje saai… en zeg nou zelf, 12 notitieblokjes in je tas is ook wel een beeetje overdreven…
Dus haakte ik wat haaksels om ze mee te versieren.


En zo heb ik gelijk leuke, kleine kadootjes. Voor mijn vriendinnetjes bijvoorbeeld. Die ik zo zie. En ik hoop nu dus dat ze mijn blog van tevoren niet lezen…
Wil je ze ook maken? Ik haakte een ovaaltje (begin met een rondje, maar haak dan aan een kant halve stokjes i.p.v. vasten, dan krijg je vanzelf een ovaaltje) en een bloemetje van dit patroontje (maar dan met een extra rij vasten eromheen).

De achterkant beplakken met dubbelzijdig plakband, op het kaftje plakken en klaar!
Simpel he! En toch een leuk resultaat. Vind ik dan. Ik hoor straks wel wat de vriendinnetjes ervan vinden… 😉

En natuurlijk ben ik ook weer benieuwd naar jullie reacties!

17 reacties op “Notitieblokjes met een haaksel

  1. Wauw! Ze zijn echt supermooi! Soms vraag ik me echt af waar jij al je inspiratie vandaan haalt! Veel plezier met je vriendinnen!

  2. oh wat ontzettend leuk (en simpel!!) dat ik dat zelf niet bedenk….. nou ja jij hebt het nu bedacht, dus kan ik het idee heel goed van je lenen 🙂
    Groetjes Thea

  3. Ja, we moeten naar Zeeman …. bedoel dus dat de notitieboekjes op het boodschappenlijstje komen (geliefde gaat boodschappen doen met ons kindje en mama is vandaag even een beetje vrij). En dan gaan we haken en scrappen, had nog een idee voor de verjaardag vd juf maar nog geen notitieboekjes, en haken/scrappen (op een boekje).
    Nicole ….. you made my day (hugs daarvoor). Veel plezier met je dinnetjes, hoop dat zij het cadeautje net zo leuk vinden als wij.

  4. Wat een geweldig ideetje dit zeg! Ook voor de juffen i.d.d….niet te gek (qua prijs) en toch heel persoonlijk door het haakwerkje…ik vind het briljant *springt op fiets en raced naar Zeeman*:-)
    Bedankt voor het delen en een héle gezellige dag!!

  5. leuk klein ideetje… en hoe toepasselijk! ik was gister even bij de Action en heb daar ook notitieboekjes meegenomen. ik weet niet zo goed waarom, maar ze zagen er zo leuk uit. wat grappig dat jij nu net met dit idee komt 🙂

  6. Wat heb je dit weer leuk gedaan! Weer iets om na te maken 😉
    Leuk om cadeau te geven inderdaad.

    Groetjes!

  7. Ik had toch een reactie gepost? Ik zei dus: Ik zie zomaar weer aankomen dat binnenkort overal de kleine notitieboekjes weer zijn uitverkocht…

  8. wat leuk Nicolle dat blokje ,weer een schatig cadeautje om weg tegeven
    Groet geertje

  9. Ik vind hem ook erg leuk!! En het portemonneetje helemaal super!!! Het speldenkussen van Wanda is ook prachtig hè?!Wat een werk!! Het was weer een ontzettend leuke dag!! 🙂

  10. Hoi Nicole, wat heb je weer een hoop leuke dingetjes gemaakt de laatste tijd, de notitie blokjes zijn heel leuk bedacht van je, zo maak je van iets simpels iet origineels.
    Goed bedacht van je !!!
    Bedankt nog voor de lieve kaart, mijn moeder en ik waarderen dit heel erg,
    Groetjes van Roos en moeder Riek xxx

Geef een reactie

