Gehaakte bloempjes paperclips

Maar eerst… stond ik op Freubelweb met mijn tutorial van het haakkoffertje! Whoei!! *blij*
Ik kreeg ontzettend veel bezoekers op mijn blog, superleuk natuurlijk!
En daarna stond er dit op de site van de Hema:


Geweldig toch?! Stel je eens voor dat dat door mijn tutorial komt; alle koffertjes uitverkocht! Haha… 😉
(Met dank aan Wobgirl voor de foto).

Verder haakte ik nog wat bloempjes.
En ik maakte er paperclips / boekenleggers van:


Je zou ze ook aan een knipje vast kunnen maken, dan krijg je leuke haarspeldjes.

Zelf ben ik daar ietsie te oud voor, dus ik houd het maar bij paperclips, broches en magneetjes.
Wil je ze zelf ook maken? Kijk hier voor de tutorial. Je knoopt ze daarna gewoon vast aan een grote paperclip. Kijk maar:

Simpeler kan ik het niet maken!
Ik verlootte ook nog een gehaakt bloempjesmagneetje. Liesbeth is de gelukkige. Mail je me je adres?
Zo, nu zijn jullie weer op de hoogte. Ik ga nog wat haken…

7 reacties op “Gehaakte bloempjes paperclips

  1. Haha! Je moet provisie vragen! Het blijft dan ook een geweldig idee. Ik moet mijn naaimachine nog leren kennen voor ik aan zoiets begin. En heb m al 20 jaar 🙂

    Freubelze verder!

  2. Da’s wel een super stunt hoor, ze kunnen de koffertjes niet aangesleept krijgen door jou tutorial !!! haha

  3. Haha, echt geweldig!!! En inderdaad, provisie vragen hoor!!! Oh en het stofje vind ik super!!!! knuf!! 🙂 Net zoals je paperclips!

  4. Hihi, zou wel erg leuk zijn dat de koffertjes zo gewild zijn geworden door jouw tutorial 🙂 Het is ook wel een errug leuk koffertje geworden, en een goed idee voor een kado.

    xx Petra

Geef een reactie

