Leren sleutelhanger met tekst

Eerst maakte ik een armband voor mezelf. Die kun je natuurlijk nooit genoeg hebben. *kuche* En als excuus gebruikte ik dat ik er nog geen had met zo’n mooi slotje.
Deze tekst staat erop: I’m not weird. I’m limited edition.
Dat dat maar duidelijk moge zijn. Ha!

En voor erbij maakte ik een sleutelhanger met “limited edition”.

Toen had ik de smaak te pakken en maakte er nog een paar…

En nog twee met een ball chain kettinkje…


Ben weer erg benieuwd wat jullie ervan vinden!
Enne, als je een reactie achterlaat op de tutorial van hieronder, doe je nog mee aan de verloting. *hint*

20 reacties op “Leren sleutelhanger met tekst

  1. Je bent weer erg actief en het ziet er leuk uit. Gaaf he om steeds weer iets te bedenken. Groetjes van Liesbeth

  2. Leuk, die sleutelhangers! De armbanden waren inderdaad al leuk.
    Ik blijf fan van je hoor!

    Groetjes Mirella

  3. Wat leuk om steeds weer een berichtje van je tekrijgen. Ik vind die sleutelhangers toch eigenlijk ook wel leuk! Voor armbanden vind ik iets met kralen toch leuker. Dus ik ga voor de sleutelhangers.

    Groet, Agnes.

  4. Wat ben je weer lekker creatief bezig….ze zijn echt heel leuk! En dat excuus helemaal gelijk …..groetjes jikke

  5. heel erg leuk! je wordt steeds creatiever, ook wat teksten betreft, me nog steeds afvragend waar je je inspiratie vandaan haalt…. haha

  6. ik zie dat je voor een van mijn katten en sleutelhanger hebt gemaakt – Spike. Ik zie het helemaal voor mij, kat met een bosje sleutels rond haar nek 🙂
    Annyway, ik kan het niet ontkennen …… ben stikjaloers op je creatieviteit! Heeeeel goed gedaan!

  7. leuk!leuk!leuk!leuk!leuk!leuk!leuk!leuk!leuk!leuk!leuk!leuk!leuk!leuk!leuk!leuk!leuk!leuk!leuk!leuk!leuk!leuk!leuk!leuk!leuk!leuk
    gewoon zoals gewoonlijk super!

  8. Hoi Nicole, wat een superleuke site! Even een vraagje: ik kwam die leuke sleutelhangers tegen op zoek naar een huwelijkscadeautje. Ben bijna 2 jaar getrouwd en daar schijnt ‘leer’ bij de horen (net zoals bij 50 jaar huwelijk ‘goud’ hoort). Is het misschien mogelijk om zo’n sleutelhanger van je te kopen? Zo ja, kan dat dan met een eigen bedachte tekst? En hoe duur is het? Heel fijn als je me daar over zou kunnen mailen! Groetjes Marije

  9. Beste Nicole,

    Een korte vraag: maak je deze sleutelhangers nog steeds? En zo ja, zou ik er eentje bij je kunnen bestellen?

    Ik hoor graag!

    Groeten,
    Anne

Geef een reactie

