Briefkaart, boekje, buttons…

… en een blogverloting.

In Frankrijk kocht ik een leuke kaart, vind hem zo schattig!
Hij staat te pronken op het plankje in mijn hobbykamer. De papieren pomponbal erboven heb ik gewonnen bij Ing-things.

Verder kocht ik bij de Xenos één van de vier nieuwe hobbyboekjes, geschreven door Loes van Freubelweb.
Tijdens onze Freubeldag liet ze ze al zien en nu zijn ze ook in de winkel te koop (alleen bij de Xenos dus, voor de miniprijs van € 3,99).


Ook maakte ik nieuwe buttons. Ik denk dat ik van elk een setje voor mezelf houd, vind ze zo leuk.

Meer setjes staan in mijn shopje.

En dan. last but not least en dan zijn jullie weer helemaal bij, 😉 nog een blogverlotinkje. In Frankrijk kocht ik nóg een kaart en die wil ik verloten, samen met een gehaakt roosmagneetje.

Zeg nou zelf, zo’n kaart met Roodkapje én chocolade kun je toch niet laten liggen… 😉
Nancy heeft trouwens ook leuke magneetjes gemaakt, kijk maar hier.
Om mee te doen aan deze blogverloting hoef je alleen maar een reactie achter te laten, vrijdag 25 mei maak ik de winnaar bekend.
Enjoy!

19 reacties op “Briefkaart, boekje, buttons…

  1. Dat plankje van jou wordt ook steeds cuter! Leuk hoor! Ik zou willen dat ik ook kon naaien. En er plek voor had. Maar helaas… Ik wel een hobbiehoek maar die is voor de sieraden, haken doe ik op de bank en studeren aan een bureautje die in een heel klein hoekje van een kleedkamer staat.
    Maar goed: schattig weer allemaal!!

  2. Leuke blogpost weer van je, leuke spulletjes en dat boekje van Freubelweb is ook een echte aanrader! Staan veel leuke dingen in.

    Die kaart van Roodkapje zou leuk staan op de kamer van mijn dochter 😉

    Groetjes Mirella

  3. Leuke vakantie in Frankrijk zo te zien!;) leuke souvenirs geshopt!!:) ik ga trouwens als ik tijd heb even kijken bij Xenos voor dat boekje! Leuk! Thanks voor de tip! Enne voor de verloting; fingers crossed!;) leuk!

  4. Leuke blog weer, ik lees ‘m elke keer weer met plezier. Wat een leuke kaart, echt iets voor een chocoholic als ik!!!

    Groetjes,
    Carol

  5. Wat heerlijk zo’n vakantie in Frankrijk. Lijkt me ook wel eens leuk om een camper te huren. En wat gezellig weer al je spulletjes. Ik hou me aanbevolen voor de verloting. wie weet. X

  6. jouw plankjes zien er altijd zo leuk uit! 🙂 de buttons zijn weer te gek en boekje ziet er leuk uit, binnenkort de xenos even checken 🙂

  7. Och wat schattig allemaal! En die kaarten zijn echt het einde! Als francofiel zou ik graag een gokje wagen met deze verloting! Spannend! Groetjes van Nicole

  8. Wat een super leuke kaart! Ik ben dol op Roodkapje en op frans, 2 vliegen in 1 klap. Mocht het kaartje deze kant op komen dan ga ik em inlijsten en bij de kinderen op hun kamer hangen Duim duim duim.
    En binnenkort dus zo’n boekje kopen bij xenos, geen geld toch?Groetjes Carolien

  9. Wat zijn ze leuk!! De bovenste buttons vind ik super!!! en je kaarten zijn leuk!!! ik mail je 😉 knuf!!!

  10. Wat een leuke boekjes!! Ik ga van de week snel naar de Xenos! Graag wil ik ook mee doen aan de give away… wat een schattig kaartje!

  11. Wat laat je ons genieten zeg. Hier bij ‘onze’ Xenos zijn nog niet alle boekjes verkrijgbaar. Alleen die van de kralen. Maar ik hou het in de gaten. Leuke verloting! Ik doe er graag aan mee 🙂

  12. ohhh leuk weer een blogverloting :)..
    wat zitten er weer leuke dingen bij zeg :D, echt heel leuk bedacht :)..

  13. Ik doe gewoon nog een seen poging. Zo leuk een verloting. Je hebt zoveel leuks!!

  14. Hoihoi 🙂 beter laat dan nooit jou geweldige blogpost zien. En dan nog wel een supertoffe give-away 🙂 zou een mooie verjaardagkaart zijn voor een van mijn vriendinnen die binnenkort verjaart, ze is namelijk ‘flieft’ op kaartjes zoals dit, op chocolade, magneetjes. Dit zou echt een supertof extraatje zijn voor haar 🙂

Geef een reactie

