Met de camper naar Frankrijk

Dat deden wij afgelopen week. Op zoek naar de zon!
We vonden hem in Midden-Frankrijk, waar we twee nachtjes op een soort campinkje bleven.
Perfecte omstandigheden om even lekker te haken!

Daarna bezochten we Amboise, een leuk stadje. Trippel & Trappel waren natuurlijk ook mee…

Voor een stukje pannenkoek met chocolade wilden ze wel op de foto.

Ik weet niet hoe het komt, maar ik betrap me erop dat ik ongeveer elk theetje-op-een-terrasje op de foto zet…

Dat komt misschien omdat je in Frankrijk je thee in een theepotje krijgt. En ik houd van theepotjes!
De weerspiegeling in de lepel vond ik zo leuk, die moest ook op de foto.
Verder heb ik ook interessante dingen op de foto gezet hoor… 😉 zoals het uitzicht vanaf de brug.

En een groene man onder een boom. Da’s Leonardo da Vinci, die woonde daar ooit. Niet onder die boom hoor, maar in dat stadje.

Daarna gingen we naar Honfleur. Twee jaar geleden waren we daar ook al eens met de camper, dat is zo’n leuk stadje.

Een soort kunstenaarsdorpje met haven en veel terrasjes en nog meer winkeltjes.

Ooit zou ik best zo’n appartementje willen hebben aan de haven. En dan overdag mijn zelfgemaakte spulletjes verkopen in zo’n leuk winkeltje. Jaja… *lol*

Maar ik denk dat het een stuk minder leuk is als je er woont… Al die toeristen… 😉


Het was dus een errug leuke vakantie, maar het is ook weer erg fijn om thuis te zijn!
En een camper is superleuk; je hebt alles bij de hand, maar al die spulletjes moeten ook weer opgeruimd worden als je weer thuis bent. *zucht*
Nog een paar wasjes en dan ben ik er weer klaar mee. Ondertussen ga ik bedenken of ik een sjaal of een tas ga maken van mijn gehaakte zeskantjes.
Ik denk dat ik voor een tas ga en dan hoop ik dat de zon gauw komt. Dan heb ik die sjaal toch niet meer nodig. 😉

5 reacties op “Met de camper naar Frankrijk

  1. Wat een mooie foto’s!!! Maar ik ben wel blij dat je terug bent hoor! Heb je veel te erg gemist!!! 😉 Je leren tas is ook leuk!! Superknap joh! En wat een leuke pen hihi! Ik heb er ook eentje, klein beetje anders, van Kim voor moederdag gekregen, van de Tiger winkel! ga ik er helemaal voor naar Spanje! 😉
    knuf Nancy

  2. Wat een leuke en mooie foto’s Leuk te lezen dat het een gezellige week met toch nog wat zon is geweest. :0)

Geef een reactie

