Twitterquote

… in de Libelle!

Het gaat goed met mijn bekendheid, *kuche* deze week ben ik zomaar twee keer gepubliceerd!

Van mijn mams mag ik altijd de Libelle lenen, vaak als hij net binnen is en nog nieuw en vers in de verpakking zit.
Daar twitterde ik een tijdje geleden over en nu staat ie zomaar in de nieuwe Libelle! Als dat geen leuk moederdagkadootje is…

Zo, dan ga ik nu eens bedenken wat ik met mijn nieuwverworven bekendheid ga doen… *lol*

3 reacties op “Twitterquote

  1. Nou geniet er maar van,niet iedereen word zó beroemd! Alleen jammer dat je het nu nog moet laten weten,maar houd moed als je naam genoeg publicitijd krijgt leren ze van zelf je naam er uit te filteren.Veel succes met al je leuke frutsels en knutsels en commentaren(kuch).

  2. Poeh! Wat ben ik blij dat ik op tijd, voor de grote Nicolliehype, nog een aantal originele stukken heb kunnen aanschaffen. Ik bedoel maar, je kunt het nu toch bijna niet meer bijbenen – verwerken van nieuwe orders. Volgens mij moet je nu echt je drie “bijbaantjes” laten vallen en je 24/7 op het echte werk storten. Het gaat NU beginnen, heb je genoeg stofjes, wolletjes, labels, kaarten, buttons, magneetjes ……. in huis, zijn de autogramkaarten ondertekend, ben je al aan je biografie begonnen (of beter nog: je laat hem schrijven)? Nee hoor, grapje, leuk toch …… waardering voor je werk en alle leuke spulletjes die daar weer uit voort vloeien. Geniet er maar lekker van onder het denken over nieuwe projecten 😉

Geef een reactie

