200.000bezoekersblogverloting!

Jeej, er zijn al (meer dan) 200.000 bezoekers op mijn blog geweest! *Whoei*
Hoe gezellig is dat?!

Om alle lieve, trouwe en reagerende blogbezoekers te bedanken (en alle niet-lieve (hoewel ik me dat niet kan voorstellen), niet-zo-trouwe en stille blogbezoekers ook 😉 ) verloot ik…

… een haaketuitje! Een etui met haaknaald 5 (met jasje!), kaartjesboekje waar je op de achterkant patroontjes kunt schrijven (of iets anders leuks), een stitchmarker en een bolletje van mijn favoriete lichtroze wol. (Eigenlijk is het katoen, maar ik noem alle bolletjes wolletjes. Om het makkelijk te maken).
Houd je niet van haken, dan maak je iemand anders blij met de haakspulletjes en heb jij een leuk etuitje voor je pennetjes of make-up. Daar doe ik niet moeilijk over. 😉

Ik maakte nog meer etuitjes, kijk maar…

Het zijn allemaal haaketuitjes (of dus niet 😉 ) en je kunt ze vinden in mijn shopje.

Maar ik dwaal af… Om mee te doen met de blogverloting hoef je alleen maar een reactie achter te laten, waarin je bijv. vertelt wat je mist op mijn blog of in mijn shopje. Of je vertelt iets leuks, waar ik blij van word. Ik word sowieso blij van alle reacties, dus kom maar op!
Een linkje op je blog is lief (maar hoeft niet persé).
Op 30 april a.s. maak ik de winnaar bekend.

Enjoy!

54 reacties op “200.000bezoekersblogverloting!

  1. Jaaaaa ik wil die wel winnen hoor!!
    Ik mis eigelijk niks op je blog, leuke duidelijke tut’s, gezelligheid en creatieve ideeën en natuurlijk een kijkje in het leventje van trippel en trappel!

  2. Een lieve reactie….ik vind dat jij heel erg lief bent omdat je altijd erg veel spulletjes weg geeft en er iemand anders blij mee maakt, echt een complimentje waard.
    Ik doe graag mee voor mijn zus…zij haakt (ik niet 😉 ) ik zou haar er graag mee blij maken

    groetjes Mariska

  3. Hoi Nicollie, wat een leuke blogverloting! Ik vind jouw werkstukken altijd zo ontzettend netjes afgewerkt, daar sta ik echt van te kijken. Je kleurkeuze is heel girlie, wat ik wel leuk vind om te zien, maar minder mijn stijl (ik hou van fellere kleuren en ook gecombineerd met donkere tinten). Dus misschien zijn wat andere kleurcombinaties iets wat ik ‘mis’, hoewel het me nu eigenlijk ook niet echt stoort, aangezien het gewoon jouw persoonlijke stijl is hè! Op naar de 300000 zou ik zo zeggen!

  4. Supermooie etuitjes! En een dikke proficiat met je 200000 bezoekers! Op naar het miljoen! Iets missen op je blog? Mmm, nee, niks! I love Trippel en Trappel!
    Veel liefs!

  5. Ik lees net je berichtje over de gezellige freubeldag. Dat was natuurlijk genieten en volgens mij was je in heel leuk gezelschap. Ik hoef niets te winnen maar laat je wel even weten dat ik het altijd leuk vind om je berichtjes te lezen en ik ben een fan van alle leuke dingen die je maakt en bedenkt.!! X

  6. ikk ijk altijd uit naar je nieuwe blog, je hebt altijd zulke leuke dingen die weer inspireren, ik blijf je volgen, op naar de 1.000.000!!!
    Geniet van je succes, je ehbt het verdient! Dikke knuf, Sandra

  7. Nou dat komt goed uit!! Ben net begonnen met haken (dat wist je al) en heb nog maar 1haak en 1 bolletje wolletje!:) blauw! Maar roze is m’n lievelingskleur!:):)
    Dat linkje op m’n blog was al geregeld! Vind dat je leuke dingen blogt en vooral de turorials, handig voor mij en m’n moeder!:)
    Wat je shop betreft: mooie spullen!:) overzichtelijk en leuk om in te neuzen!:)
    Ik zou zeggen: ga zo door!!

  8. Hoi!

    Ik hoop vooral dat je nog lang door gaat met je blog! Ik geniet van je stukjes, dus ‘keep up the good work’!

    Groetjes en tot tweets 😉
    Birgit

  9. wat mis ik op je blogje …….. in één woord: NIETS! Jij hebt mij na heeeel veeeel jaren weer aan de haak gekregen en sinds afgelopen weekeinde staat een gloednieuwe naaimachine op mijn tafel te pronken. Klaar om Nicolies meetlintkussentjes, mandjes, omslagen voor blokjes en andere leuke dingetjes te naaien. Jij inspireert mij telkens weer opnieuw en bent het (mede) schuld dat ons huis nu een stuk meer kleur heeft – door gehaakte leukigheidjes, WIP en “rondslingerende wolletjes.

  10. Oh ik maak graag kans op zo’n echt Nicollie etuitje met inhoud 🙂
    Blijf nog heeeeeeel lang blogjes maken, ik lees ze echt met heeeeeeel veeeeeel plezier 🙂 En dan komt er vast nog wel eens een 2.000.000ste bezoeker!
    Liefs Thea

  11. Je etuitjes zijn super schattig en heel handig lijkt me. Aan je blog moet je vooral niets veranderen en aan je creatieve, leuke, grappige en geweldige creaties al helemaal niet. Ga zo door, zou ik zeggen. Ik ben een fan.

  12. Tjeeeee, alweer een verloting? Je zou er arm van worden. Wat lief van je! Natuurlijk doe ik graag mee. Kan ik makkelijk zeggen, want ik win toch nooit 😉 Wat mis ik aan je blogjes? Eigenlijk niks! Kun je niet iedere dag wat posten, want ze zijn zo leuk, hihi. xxx

  13. gefeliciteerd!!!! 🙂 Je etuitjes zijn leuk!!! Morgen ga ik ook weer eens achter de naaimachine! 😉 knuf! Nancy

  14. Supermooie etuitjes! En een dikke proficiat met je 200000 bezoekers! missen nee hoor ga vooral door met al je leuke projecten, tuts, leuke verhaaltjes, trippel en trappel en … nu vooral doorgaan!!

  15. Supergeweldig! Had ik nu net een haaktasje nodig…maar voordat ik hier keihard ga duimen voor mezelf om zo een leuk nicollietasje in bezit te willen hebben, zal ik je eens iets vertellen…je hebt een superleuke blog, vol kleur en altijd met leuke ideeen en frutsels, met superhandige tutorials en je enthousiasme straalt altijd van het scherm… dus gewoon zo verder doen! veel groetjes Poppie

  16. o wat een leuke etuitjes weer! om blij van te worden! 😀 En ik vind je haaksels er altijd zo leuk uitzien, vaker dan eens er over gedacht om het ook eens te proberen maar tot nu toe nog niet van gekomen. Hopelijk kan ik nog heeeel lang van je blog blijven genieten, ga zo door! 🙂

  17. Laat ik nu net al een tijdje aan het rondkijken zijn maar geen leuk etuitje hebben kunnen vinden! Ik haak sinds een maand of twee en mijn eerste werk is gelijk een grannysprei van 2 x 2 meter. Heerlijk werk! Tussendoor wat bloemen en een poppetje gehaakt. Ik ben dus op dreef, maar zo’n leuk setje zou me nog verder helpen. Erg leuk. Net als je hele blog trouwens. Ben soms stinkend jaloers op wat jij allemaal kan!

  18. ik ga nog een keer een poging wagen!
    Je blog is super leuk, ik word er telkens weer vrolijk van. Krijg allerlei leuke ideetjes van jou!! ga gewoon zo door!
    lk geloof ook niet dat ik dus iets mis!!!

  19. Geloof dat mijn verhaal is verdwenen…
    Ik ben sinds een maand of 2, 2,5 aan het haken en totaal verslingerd. Wachtkamers, treinen, bussen, ik laat geen plek of moment ongehaakt. En ik was dus al een tijdje op zoek naar een leuk etuitje. Ik heb Addi haaknaalden en die kunnen niet in kokertjes. Dit setje ziet er geweldig uit, dus ik ding heel graag mee. Ik reageer nooit op de je blog maar lees met veel plezier mee. En ik ben stinkend jaloers op wat je allemaal kan. Ik zou trots zijn om een setje van jou te winnen.

  20. Oh ik doe ook weer graag mee! Ik ben fan van al je creatieve uitspattingen en mis gewoon nog meer creatieve dingen om zelf te proberen met één of andere leuke tutorial 🙂

  21. Dat is zeker een hoop bezoekers ,maar goed dat je ze allen niet op de koffie krijgt !
    prachtig je giveaway ,en ik doe heel graag mee !

    Groetjes Geertje

  22. Oh gefeliciteerd alweer zo veel ,
    Ik vindt het leuk om iedere dag weer even te kijken .
    Heeeel leuk setje doe dus graag mee.
    Vind het allemaal heel knap hoor.
    Groetjes Gerrie

  23. Alweer een verloting!!! Wat maak je ons toch blij!

    Tuurlijk wil ik dit pakketje winnen! Ik heb al gezocht naar kaartjes om patronen op te schrijven, maar kon ik niet vinden. De boekbindingen gingen per 10. Teveel… En een etuitje kan ik (nog) niet maken (net begonnen :)) dus als ik dit pakketje zou winnen zou ik heeeeel blij zijn 🙂

    Over je website! Ik vind m helemaal toppie! Veel ibfo

  24. Oeps was nog niet klaar!!

    Veel info, tutorials en tips! Niks aan veranderen! Ook de vele blogberichten vind ik helemaal goed!!

    Groetjes Nathalie

  25. Natuurlijk doe ik mee! Wie wil er nou niet zo’n prachtige etui winnen….toch?! Nu liggen al mijn haaknaalden in de bestekla, dus komt het regelmatig voor dat ik met een vork haak en de soep met een haaknaald naar binnen probeer te werken. Bovendien heeft de hond net al mijn notitieblokken opgegeten, dus…… Je begrijpt dat ik echt heel nodig moet winnen.
    En ik wilde net opschrijven wat er allemaal verbeterd kan aan je site, maar toen was de reactie al geplaatst, dus dat is ook al mislukt.

    Wat denk je, is dit zielig genoeg? Of moet ik nog meer uit mijn duim zuigen?

    Groet Gea

    PS: ik geniet altijd ontzettend van je blog, helemaal geweldig. De hond ligt lui naast me op de bank, heeft liever brokjes dan papier én ik eet nooit soep.

  26. Nicole, ik ben net gisteren aan het haken geslagen! Wolletje (katoen) bij gekocht, Tilly-roze! Haaknaald had ik nog van het kralen. Zelf steken opgezocht op internet enzo. 🙂 Heb het vroeger wel geleerd maar das al best (heel) lang geleden. Echt leuk om te doen. Nu nog allemaal proeflapjes om te leren hoe het allemaal het netst wordt. Je hebt zo al een heel eind weggehaakt!

    Haha, dus niet echt een reactie op jouw blog, maar ook weer wel, want jij hebt me geïnspireerd: IK WIL EEN GRANNY-SQUARE SPREI OP MIJN BED!!!

    Lfs, Lies 🙂

  27. ik mis helemaal niks op je blog : volgens mij ben jij helemaal wat je op je blog zet en daar gaat het toch om 😉

  28. Hallo Nicole,
    Gefeliciteerd met de 200,000 bezoeker wat een aantal. het enige wat ik mis op je blog maar kan zijn dat ik het gemist heb, is een hoekje waar je favorieten adresjes staan. maar voor de rest vind ik het een heerlijk blog en soap serie van trippel en Trappel

    groetjes Carolien

  29. Voor mij hoef je niets te veranderen op je blog. Ik vind hem best leuk zo : mooie foto’s en af en toe een werkbeschrijving. De perfecte inspiratie om zelf aan de slag te gaan !(ik heb zelf geen blog wegens tijdsgebrek).
    Vele groetjes

  30. gefeliciteerd, geen wonder zoveel bezoekers, want het is harstikkeleuk om jou werkjes te bewonderen en alles te lezen op je site, echt geweldig! graag ding ik mee .

  31. wow wat een aantal zeg!
    moet hopen dat ik dat ooit halen kan!

    ik doe natuurlijk graag mee met je verloting.
    maar iets missen op je blogje of in je shop is haast onmogelijk.
    dus ik weet ook echt niks, sorry.

    liefs,
    kimberley

  32. Nicollie heeft zoveel creatiefs in haar bol,
    daar slaat mijn fantasie haast van op hol.
    Heb ik net iets. van haar nagehaakt
    heeft weer iets nieuws gemaakt!
    ik hoop dat je ideeen blijft verzinnen
    het houdt ons van de straat, dus binnen!

    Ik doe graag mee met je verloting en zou niet weten wat ik mis in de winkeltje hoor!

    Groetjes Jeannette

  33. Oh wauw!! Wat leuk! Ik waag graag een gokje! Ik neem nu mijn haakwerkjes los mee in mijn tas, een etui zou echt heel fijn zijn!! 🙂 En ik snap dat de lichtroze je lievelings wolletje is, die is inderdaad heel erg leuk!! Ik zal natuurlijk een linkje op mijn blog zetten!!!

  34. Hoi Nicollie! Ik ben sinds kort een van die stille, maar trouwe blogvolgers 😉 Ben sinds een maandje of twee aan het haken geslagen, enthousiast geraakt door oa jouw gezellige blog. Eerste haaksel heb ik jouw granny tutorial voor gebruikt, heel duidelijk en dus een leuk resultaat. Daardoor dus helemaal enthousiast geraakt. Werk nu nog met een geleende haaknaald van de schoonmoeder, dus kom ik graag in aanmerking voor jouw leuke haaksetje. Dat gaat het haken nog leuker maken 😉

  35. Nicole, ik vind je blog te gek!
    En ik zie je maaksel ook wel eens bij een andere site.
    Het enige dat ik mis, zijn jou eigen patronen. Ik vind alles leuk wat je maakt, maar wil ook soms weten hoe je dat allemaal maakt.

    Gr. Jessy

  36. haai nicooltje

    alweer zo`n gave blogverloting, ik kan haast niet achterblijven he in het meedoen..
    als fan van het eerste uur en ik heb geloof ik al aan alle blogverlotingen meegedaan, met niet al te veel succes overgens, maaja je kan niet alles hebben he?

    wat ik mis op je blog? echt niets…je schrijft leuk, je tutorial`s zijn toppie en trippel en trappenm…zijn te cute voor woorden.

    wat wel misschien erg handig zou zijn is een apart gedeeltje met alle uitlegjes bij elkaar, makkelijk te vinden voor ons haak dummy`s hahah

    ik ben helemaal dol op roze(ja en hello kitty net als jij)

    als je nou eens zin tijd c.q. hebt, wat zou je zeggen van een Hello kitty etuitje? jahoe!!
    Ik heb wel leuke bedeltjes voor aan het ritsje

    xox
    linn

  37. Geweldig zoveel volgers, maar dat komt natuurlijk niet zomaar. Missen?…… Nou niks. Gewoon gezellig lezen bij jou, me verlekkeren aan al die leuke dingetjes die je maakt en zomaar weer een gezellig uurtje verder zijn. En dan af en toe een tutorial proberen te maken.

    Dus….ga alsjeblieft gewoon zo door.
    Groetjes,
    Barbara

  38. Wauw, wat een boel bezoekers!!! Je hebt een leuke give-away, en ik waag graag een kansje.

    Waar jij blij van wordt, weet ik niet zo goed. Maar ik weet wel dat ik al je creaties erg leuk vind en dat je me inspireert 😉

  39. Ik haak nooit, maar is dat erg? Ik heet tenslotte Henny Smeenk en geen Henniehaken. Een conifeer die niet kan veren, dá’s pas erg! 😆
    Nou ja, zo kannie wel weer…

  40. waar ik gelukkig van wordt…. van jouw blog! Ik geniet er altijd van om je blog te lezen. Ik haak wel, maar jij maakt zulke coole dingen!!!

    Succes met je blog!

    Carole

  41. Ga je nu alweer wat weggeven? Dat vind ik wel weer erg leuk!
    Ik geniet heel erg van je blog, wil het liefst alles van je namaken hihi! Dus wat veranderen hoef je niet hoor!

    Ik vind het ook altijd erg gezellig om met je te twitteren, gezellig een avondje kletsen met je. Lekker gezellig met een bakkie thee en een chocolaatje.

    Ik wacht alweer op je nieuwe tutorial.

    Groetjes Mirella

  42. Heb mij kostelijk vermaakt tijdens mijn 1e bezoekje (vandaag) aan je blog en je direct toegevoegd bij mijn favorieten. En mocht je ooit een vakantieoppas zoeken voor Trippel en Trappel…ik hou me aanbevolen ;-).

    groetjes Platina

  43. Ooh wat leuk! ik doe graag mee met de verloting, misschien heb ik wel net zoveel geluk als de vorige keer:) Wat ik mis op je blog, uhm,, ik wil graag nog meer tutorials met stofjes en wolletjes!

    Nogmaals bedankt voor het roze etuitje, hij is zo lief!

    Groetjes Tessa

  44. Hallo Nicollie!
    na wat getweet met jou én al je berichtjes gelezen te hebben, en nu, na al je reeds afgelopen blogverlotingen (wat waren dat er veel zeg) heb ik eindelijk de kans eens mee te doen. En deze zal ik met 2 handen grijpen, zeker nu ik ook aan het haken ben geraakt (:
    Ik wens je nog superveel succes, en zal zowiezo je blog blijven lezen, ik ben er helemaal #flieft op (;

    Groetjes,
    Kimberly

  45. wat super. En natuurlijk wil ik ook mee doen. Ben gek op haken en ben dan vandaag ook weer bij mijn wol winkel geweest 🙂 super leuk wol had ze weer van het merk drops. Veel leuke gratis patronen te vinden op hun sait. Misschien leuk om te delen http://www.garnstudio.com. Fijne weekend. groetjes kris

  46. Ik volg je al een tijdje en vind dat je mooie bijzondere dingen maakt.
    Zelf niet zo creatief zonder patronen. Mooi om te zien dat jij dat wel kan. Suc6 verder en wie weet mijn haaknaalden in jou etui.

  47. Ik mis eigenlijk niets in je blog, vind hem erg leuk en inspiratievol. Erg leuk om te zien hoe iemand zo creatief is en alles tot een mooie goede einduitvoering kan brengen.

  48. Heey dat setje heb ik ook eens gewonnen! Dat setje kaartjes aan ringetje heb ik altijd bij me, als minihaakboekje. Retehandig. Het etuitje is intussen leesbrillenkokertje geworden. En het wolletje is nog steeds intact. Nog steeds blij met des spullies. Ik doen dan ook niet mee nu 😉

    Op naar half miljoen bezoekers 😉
    En kom ook weer eens op mijn blogje kijken 😉

  49. Ik snap niet hoe je opeens bij dit oude berichtje komt, haha… 🙂
    Zou die ergens opgedoken zijn? Maar het is inderdaad een oudje. 😉

Geef een reactie

