Gehaakte ketting, eeh… armband

Ik haakte een ketting. Met zoetwaterparels en Swarovski; mijn favorietjes.

Ik vond hem alleen leuker als armband…

Dus bij deze: ik haakte een armband. Met zoetwaterparels en Swarovski; mijn favorietjes.

En als vervolg op “Sieraden van uit de oude doos” laat ik jullie nog een ring zien die ik ooit maakte. Van een heeele grote amethystkraal, omwikkeld met zilverdraad en Swarovski.

Deze vind ik zo mooi dat ie apart in een blikje bewaard wordt.  Want hij is eigenlijk te groot om te dragen. Nou ja, voor een feestje zou het wel kunnen.

Gevalletje van: hee, waar gaat die ring met dat meisje naartoe?! 😉

En dan nog even over de 200.000bezoekerswedstrijd, die is gewonnen door Tessa en Liesbeth. Ze zaten er allebei even dicht bij. En omdat ik het sleutelhangerjasje niet in tweeën kan knippen (nou ja, het kàn wel), verzin ik nog een prijsje.
Binnenkort komt de 200.000bezoekers blogverloting. Ik ga nog even bedenken wat ik wil gaan verloten.
Jullie horen nog van me. En nu hoop ik dat ik eerst van jullie hoor. Wat je van mijn maaksels vindt, bijvoorbeeld. Of iets anders wat je kwijt wilt. Ik ben blij met elke reactie. 😉

8 reacties op “Gehaakte ketting, eeh… armband

  1. Wow, wat een prachtige ring!!! Je armband is ook super hoor!!! Maar je ring is echt heel erg mooi!!! Kan niet wachten om ze morgen in het echt te zien!!!! knuf!!! Nancy

  2. wat een super ring.
    Zoiets is geweldig.
    Ik heb ook een aantal zeeeer grote ringen, maar voor iets bijzonders kan dat heel goed!!
    Leuk! Leuk! Leuk! Leuk! Leuk! Leuk! Leuk!

  3. Wat een fantastische sieraden! Mijn handen jeuken! Wilde je even laten weten dat ik je cactus gehaakt heb met een oranje bloemetje en pot. Samen met wat oranje tompoezen en andere oranje zoetigheden wordt dat een leuk koninginnedag-hoekje.

Geef een reactie

