Nog een gehaakt sleutelhangerjasje

A la granny squares!
Van verlopende katoen (wat ik kocht op Texel) en met een vilten binnenhoesje (bruin), omdat je sleutels anders door de granny squaregaatjes heen prikken.
De onderkant is open en je sleutels bungelen aan de binnenkant, het is een soort klokje wat over je sleutels valt. Je kunt je sleutels eruit trekken om ze te gebruiken.

Maar goed, aan één sleutelhangerjasje (zie de tutorial van hieronder) heb ik wel genoeg, dus ik denk dat ik deze maar moet verloten.
“Alweeeer een verloting?!” hoor ik jullie denken… 😉 maar voor deze heb ik een goed excuus bedacht… *kuche*
Mijn blogbezoekersteller staat bijna op 200.000! Is dat leuk of niet! Dat is wel een blogverloting waard.

Weet je wat, we maken er een wedstrijd van! 😉 Om mee te doen hoef je, als je ziet dat het aantal (bijna) op 200.000 staat (rechtsboven in de hoek staat de teller) een printscreen te maken en deze aan mij te mailen! Whoei! Degene die het dichtst in de buurt komt, wint het hoesje.
Ik verwacht het aantal vanavond of morgen te halen… en dat komt goed uit, want dan ben ik aan het werk, dus met een beetje geluk heb ik toch een bewijs van het 200.000e bezoekje! hihi…

En dan nog wat leuks… ik heb een boel magneetjes besteld. Zoals deze hierboven, maar dan een maatje kleiner (12 mm.).
Ze zijn zelfklevend (ja duh! dat zijn magneetjes altijd), omdat er een plaklaag aan de achterkant zit.
Ik heb ze al in de shop gezet, dus je kunt ze al pre-orderen (ik verwacht ze binnen 1 tot 3 weken te ontvangen) en met code: nicx1 krijg je 10% korting.
En ze zijn al zo voordelig! 😉
Leuk om magneetjes te maken van gehaakte bloemetjes, of van knoopjes, of van andere zelfgemaakte spulletjes.

En dan ga ik nu eens zitten broeden op een 200.000bezoekersblogverloting! Suggesties zijn welkom!

8 reacties op “Nog een gehaakt sleutelhangerjasje

  1. Ook weer leuk ,en mooie kleurtjes
    ik vind de bloempjes ook schattig

    Groet Geertje

  2. Ik ga steeds op je blog kijken want het lijkt me leuk om iets te winnen en bij jouw is dat leuk dat weet ik uit ervaring. Ik was helemaal weg van de hangertjes die je liet zien met de foto’s uit de oude doos. Misschien is dat een leuke prijs ? Maar de sleutelzak is ook geweldig om te winnen. groet Petra

  3. Oh die is echt superleuk! Dat sleutelbosjasje. Ik zeg: ook graag in shopje, voor het geval ik het moment van de 200.000 blogbzoekjes mis. De kleuren zijn helemaal mooi!

    Lfs Lies

Geef een reactie

