Spelen met Swarovski

Dat is alweer een tijdje geleden, dat ik speelde met Swarovski en eigenlijk dat ik speelde met kraaltjes in het algemeen.
Toch wel weer erg leuk om te doen!

Ik maakte een setje met zilver en Swarovski-kubusjes in de kleur Crystal AB, dat glinstert zo mooi in het licht (jaja, stiekem zijn we allemaal eksters, ik zal het zelf maar zeggen 😉 ).
Armbandje en ketting (in het echie natuurlijk veeeel mooier, maar ik krijg Swarovski’s nooit zo mooi op de foto)…

En oorbelletjes…


Deze zijn niet voor mezelf, dus ik hoop dat de ontvangster ze ook goedkeurt. 😉

En dan had ik geloof ik nog iets beloofd in mijn vorige blogberichtje… iets met een gehaakt bloemetje en een magneetje, geloof ik… hihi…
Marith krijgt er een! Mail je me je adres en de kleur van je voorkeur?
Voor wie ze ook wil, ze staan natuurlijk in mijn shopje. 😉

Volgende keer weer wat gehaakts!

9 reacties op “Spelen met Swarovski

  1. heel mooi Nicolle
    De krijger van dit cado zal hier heel blij mee zijn

    Groet Geertje

Geef een reactie

