Leren armband met mooie sluiting

Laatst was ik op een beurs en daar vond ik mooie sluitingen voor mijn leren armbanden met tekst. Precies waar ik al naar op zoek was!
Ik heb er deze armband mee gemaakt:

En ik bestelde gelijk nog een paar van deze slotjes, want ik vind het toch wel errug mooi…

Dus voortaan kun je deze armbanden ook met zo’n mooi slot vinden op nicx.nl.
Met je eigen tekst naar keuze. Je favoriete quote ofzo…

De quote die op mijn armbandje staat (ik draag hem elke dag) is een regel uit een gedicht van Annie M.G. Schmidt. 😀
Nee, niet Dikkertje Dap… (zat op de trap, ’s morgens vroeg om kwart over zeven… zit íe nu ook in jouw hoofd? hihi…).
Wat is jouw favoriete quote?
Enne, laat je ook even weten wat je van deze armbanden vindt? *nieuwsgierig*

16 reacties op “Leren armband met mooie sluiting

  1. Heel mooi , prachtig die sluiting !
    Goede paasdagen toe gewenst !

    Groet Geertje

  2. Erg mooie sluiting. Maakt het wat stoerder en echt helemaal af.
    Tja favo quote… geen idee eigenlijk. Zal er eens over denken. :0)

  3. wat een mooie sluiting zo zeg!!
    je quote is niet te lezen zo maar ok geen dikkertje dap dus?
    dan is het vast: “meneer is niet thuis en mevrouw is niet thuis en het keteltje staat op het kolen fornuis…het fluit en het fluit en het fluit”

    zo nou heb jij deze lekker in je hoofd hihih

    mijn quote zou zijn:
    “all these words i don`t just say…and nothing else matters” van Metallica

    xox
    linn

  4. Hij is prachtig!! En ja, je weet de mijne 😉
    ‘be yourself, anyone else is taken!’
    dikke knuffel! Nancy

  5. Hallo!

    Ik vind de armband geweldig en wilde je mailen.
    Echter, de link in je site werkt bij mij niet dus ik doe het maar zo:
    Zijn de slotjes van de armband nikkelvrij?

  6. Heee,
    Wauw! Wat een mooie armband! Ik ben al heel lang opzoek naar zoiets en ik kan ze dus hier kopen begrijp ik? Hoeveel tekens kunnen erop? Hoe veel kost 1 zo’n armband? Hoe groot is hij ongeveer?
    Liefs, Irene

  7. hoi nicollie, maak je deze armbanden nog steeds? ik ben op zoek naar zoiets met een eigen tekst van 22 woorden/98 letters
    groetjes, hanneke

Geef een reactie

