Verjaardag

Afgelopen week vierde ik mijn 34e verjaardag.
Naast kadootjes kreeg ik ook bloemen… daar word je toch vrolijk van!

Een beetje lente in huis!

En nog meer vrolijks…

Vandaag vierde Nancy en ik onze verjaardagen, samen met Wanda.
Wat was het gezellig, he dames!
En kijk eens wat voor een mooie kadootjes ik heb gehad! Inclusief gehaakte cupcake die een ereplekje onder de stolp kreeg.

Ik hoef natuurlijk niet te zeggen wat ik met dat leuke huisje ga doen. Hint: het begint twee keer met een T… 😉

13 reacties op “Verjaardag

  1. wat een leuke cadeaus en prachtige bloemen! Ik kreeg voor mijn verjaardag (22maart) ook van die leuke vrolijke rode tulpen en ze staan er nog steeds mooi bij! 😀

  2. ojee ojee ojee gemist!!!!!!!!!!!!!!!

    Er was er een jarig hoera hoera dat konden we wel zien dat was zij! Dat vonden wij allen zo prettig ja ja en daarom zingen wij blij! Zij leven lang hoera hoera zij leven lang hoera hoera zij leven lang hoera hoera! Hieperdepiepppppppppppppppp hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  3. Haha, die Desirée! Het was zo gezellig!!! Baal alleen zo van de post en de andere kadootjes die dus nog moeten komen.. nou ja, als ze maar komen voordat je wéér jarig bent 😉 dikke knuf! Nancy
    ps. ben net een uurtje wakker, erg hè?! hihi!

  4. Pingback: Alle bloempjes op een stokje! « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

Geef een reactie

