Haaknaaldenrol en vogelhuisje

Op verzoek maakte ik een Trippel & Trappelhaaknaaldenrol:

En gelukkig is ie goedgekeurd!

Sinds kort hangt er aan de buitenkant van mijn hobbykamertje een vogelhuisje tegen de muur.
Zooo leuk, want dan kan ik, terwijl ik gezellig in mijn kamertje zit, de vogeltjes in de gaten houden.


Er zijn al een paar potentiële huurders geweest, maar vandaag was er een apart stel.
Eén van de twee had meer interesse in mijn hobbykamertje, hij vloog telkens tegen het glas.

(Zie je hem rechtsbovenin?)
Dat snap ik ook wel, want mijn kamertje ziet er natuurlijk ook heel gezellig uit! (Je ziet nog net de reflectie in het glas).
Het is nog een apart vogeltje ook, met een mooie zwart-met-witte staart.

En dan heb ik nog een leuk nieuwtje van persoonlijke aard… vorige week werd ik gebeld of ik een tijdelijk baantje wilde op een school hier in de buurt. Nou, natuurlijk wel!
Nu ga ik 12 uur in de week naar de nieuwe school om daar secretaresse te spelen en ga ik ook nog naar de school waar ik al een tijdje secretaresse speel (kan ik goed hoor! 😉 ), dus ik heb het een beetje drukker dan normaal. Dus als het hier wat stiller is, weten jullie hoe het komt. 😉

9 reacties op “Haaknaaldenrol en vogelhuisje

  1. Gefeliciteerd met je extra werk! En als het nou mooi weer wordt dan kan je lekker buiten zitten haken en dan hoeft dat arme vogeltje niet tegen het glas aan te vliegen.

  2. Ben geweldig blij met mijn nieuwe haaknaaldenrol!!!!!!!! Naaldjes liggen er knus in en hebben het super naar hun zin. Zelfs de mollige (dikke mag ik niet zeggen) 10 en 12 naalden hebben genoeg ruimte, als ze willen kunnen ze zelfs even bij elkaar buurten zonder gestoord te worden door al die “skinny” naalden – eerder in die plastik zak was dit een groot probleem en zorgde wel eens voor ruzie 😉
    Dikke dankjewelknuffel voor jou en uiteraard ook voor T&T&O die toestemming hebben gegeven om de rol, met hun afbeelding, nog meer op te vrolijken.

  3. Ik kan me het vogeltje goed voorstellen ik wil ook wel even in jou atelier rondvliegen 😉
    Succes met de baan!

    Gr. Mariska

  4. Ah, heb ik meteen antwoord op mijn vraag (zie blogje blogverloting). Spannend hoor. Succes! En wat voor soort school? Middelbaar of lager?
    Groetjes van mij,
    Gineke

  5. Wat leuk! Zowel dat haaknaaldenhuisje als het vogelhuisje. En die baan ook, natuurlijk! Jij bent vast hartstikke goed, dat ze zomaar achter je aan bellen!

  6. Hoi Nicole,wat een leuke weblog heb je, heel inspirerend! Dat vogeltje gaat waarschijnlijk een gevecht aan omdat hij in zijn spiegelbeeld een indringer ziet. Dat kost heel veel energie. Misschien kun je het oplossen door wat wapperend kadolint op de buitenkant van het raam te plakken. groetjes Machteld

  7. Zijn mijn reacties weggehaald? Jammer. Ik ben zowel een vogelaar als een knutselaar. Mijn reacties waren serieus en goed bedoeld. Het is een zeer inspirerende weblog! En veel vogelsoorten voelen zich in de broedtijd bedreigd door hun spiegelbeeld. Zij zien daarin een indringer en willen hun spiegelbeeld verjagen.

Geef een reactie

