Je reinste omkoperij!

Vriendlief en ik zaten in Den Bosch op een terrasje, nadat we een winkeltje of twee bezocht hadden.
En onder het genot van een warme chocomel met slagroom en een appeltaartje (ik) en een biertje (vriendlief), kreeg ik zomaar een oneerbaar voorstel!
Stiekem wél eentje die ik niet kon weigeren… vriendlief houdt namelijk niet zo van winkelen (hij houdt dus wel heel erg veel van mij, want af en toe gaat hij toch redelijk vrijwillig mee).
Dus hij stelde voor, dat als we alle andere winkels zouden negeren en naar huis zouden gaan, we nog wel even naar mijn favoriete winkel zouden gaan en dan mocht ik daar 22 wolletjes kopen – op zijn kosten! Nou, die keuze was makkelijk gemaakt natuurlijk! 😉

Kijk, nu heb ik mijn eigen wolwinkeltje thuis…

Voordat vriendlief me omkocht, had ik al wel twee stofjes gekocht. Mocht ook wel, want op de beurs-van-de-week-ervoor had ik er slechts twee gekocht. En één van de twee stofjes is een effen stofje, dus dat telt eigenlijk niet. 😉

De twee linker (roze) stofjes k0cht ik in Den Bosch, de twee rechter op de beurs-van-de-week-ervoor. Retrostofjes nog wel! Have I lost my mind? Ze zijn niet eens roze!
Da’s nog een uitdaging voor mezelf om daar wat leuks mee te maken.

Verder maakte ik nog nieuwe buttons (en magneetjes). Wel heel erg leuke, vind ik zelf tenminste.
Het zijn (alweer) Keep calm and…-buttons, maar het leuke van deze is, dat je zelf een tekst kunt bedenken voor erop.
Dus houd je bijvoorbeeld van haken en vind je de Keep calm and crochet on/carry yarn/buy more yarn-buttons of -magneetjes wel leuk, maar de kleurtjes niet, dan kun je nu zelf je kleurtjes (en teksten) uitzoeken!


Ze gaan dus per stuk, dus leef je uit! 😉 Ik heb alvast wat voorbeeldjes gemaakt…

En om dit te vieren, krijg je 20% korting (ook op de rest van je bestelling) met code: nicollie. Dus, houd je vooral niet in en bezoek mijn shopje. 😉
Je maakt dan ook nog eens 5x kans op het winnen van de blogverloting van hieronder, ten minste als je daar ook een reactie achterlaat.

Ben weer benieuwd naar jullie reacties!
Ik ga maar wat wolletjes wegwerken… dat wordt doorhaken! 😉

10 reacties op “Je reinste omkoperij!

  1. hahahahaha wat een slimme vriend heb je
    zal die wel niet elke keer doen 🙂
    maar het is wel superleuk die wolletjes
    mooie kleurtjes !

  2. Hihihi, handig zo’n vriendje, je komt er hoe dan ook weer goed vanaf !
    Jij kunt weer lekker vooruit !
    En je buttons zijn weer superrr !!!
    Stofjes zijn ook errug leuk !

  3. Eigenlijk best slim, want hij weet dat je daar geen nee tegen kunt zeggen lol
    Je stofjes en buttons zijn super.

  4. Het is zeker omkoperij maja hij had ook kunnen mokken dat je sowieso naar huis was gegaan dus tis geen slechte deal!

  5. geweldige dagje gehad dus, en wat maak jij leuke dingen! maar de engelse teksten vind ik niet zo leuk, we wonen toch in nederland? waarom dan geen engelse teksten op je buttons? ik deel dit wel meerdere dames,maar toch komt ook de eng. tekst steeds meer in beeld en dat vind ik wel jammer. verder alle lof voor je gezellige dingen die je ons laat zien, je bent weer even een tijdje zoet als je je nieuwsbrief krijgt. groetjes Hennie

  6. Is dit alles? Mens, ik begon te stuiteren van verwachting bij de mededeling van het oneerbare voorstel! Komt-ie met z’n wolletjes! Leuk voor jou natuurlijk, maar ik had wel even wat spannenders in gedachten. Maar dat zal ongetwijfeld mijn dirty mind wel weer zijn.
    Ik ben bang dat ik gewoon rijp ben voor de divan van de psych…

  7. Zo mogen ze mij ook wel omkopen 🙂
    Wat schrijf je toch ontzettend leuk en wat heb je geweldig leuke hebbedingetjes in je shop. Zal ik dan toch maar iets bestellen? Dubdubdub…

  8. Ik wil ook zo’n vriendje hihi!! Je nieuwe teksten zijn superleuk!!! nog een paar daagjes… 😉 knuf!! nancy

Geef een reactie

